رمضانی: میانگین بودجه اتاق از محل 3 در هزار عایدی مالیات 160میلیارد تومان است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، میانگین بودجه اتاق ایران از محل 3 در هزار عایدی مشمول مالیات دارندگان کارت بازرگانی در پنج سال گذشته حدود 160 میلیارد تومان بوده و منابع هزاران میلیارد تومانی صحت ندارد.

رمضانی: میانگین بودجه اتاق از محل 3 در هزار عایدی مالیات 160میلیارد تومان است

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، دبیر کل اتاق ایران با تکذیب مطالبی که درباره عایدی هزاران میلیارد تومانی از محل 3 در هزار عایدی مشمول مالیات دارندگان کارت بازرگانی منتشر شده است، گفت: بر اساس گزارش های حسابرسی شده موجود در اتاق ایران میانگین عایدی ناشی از 3 در هزار عایدی در 5 سال گذشته یعنی سال های 1395 تا 1399 سالانه حدود 160 میلیارد تومان بوده است.

محمدرضا رمضانی اعلام کرد: این منابع بر اساس قانون، طبق گزارش های حسابرسی شده در حمایت از اتاق های سراسر کشور، تشکل ها، انجمن ها و اتحادیه ها، شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی سراسر کشور، شورا ها و اتاق های مشترک، کمیسیون های تخصصی و سایر واحد های وابسته هزینه شده است و گزارش آن نیز سالانه در مجمع اتاق ارائه و تصویب شده است.

بر اساس اظهارات او اخباری که درباره منابع هزاران میلیارد تومانی از این بخش منتشر شده، به هیچ وجه واقعیت ندارد و بعضی فضاسازی های منفی سعی در تشویش اذهان عمومی و تخریب جایگاه بخش خصوصی دارند.

منبع: پایگاه خبری اتاق ایران

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2013

به "رمضانی: میانگین بودجه اتاق از محل 3 در هزار عایدی مالیات 160میلیارد تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: میانگین بودجه اتاق از محل 3 در هزار عایدی مالیات 160میلیارد تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید