شباهت عجیب حاجی همسر بهاره رهنما و دخترش!

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرنگاران: عکسی جالب از امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما و دخترش در فضای مجازی دست به دست می شود.

شباهت عجیب حاجی همسر بهاره رهنما و دخترش!

امیرخسرو عباسی جنجالی شد . همسر سابق امیر خسروعباسی با انتشار یک ویدیو جنجال به پا کرد . او در این ویدیو به ثروت امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما اشاره کرد و رازهایی از زندگی امیرخسرو عباسی گفت . پیش از این جنجال های زیادی در مورد دختر امیرخسرو عباسی و بهاره رهنما به وجود آمده بود که حواشی زیادی داشت.

به گزارش خبرنگاران، در این تصویر شباهت بسیار زیاد و جالب امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما و دخترش از چشم مخاطبان دور نمانده است.

بیزینس امیرخسرو عباسی

امیرخسرو عباسی مدیر شرکت پارس پخش کهن است که تولید 120 قلم کالای ایرانی در صنعت آرایشی و بهداشتی با برند ژاکسی و هاینس (HIGHNESS-JUXI) را انجام می دهند.

در سال 95 به عنوان جوان کارآفرین برای راه اندازی تولیدات محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی معرفی شده است. وی در سال 1392 و 1393 پیروز به دریافت تندیس از دست نماینده وزیر شد.

همچنین اولین کرم شتر مرغ در ایران از طریق شرکت امیر خسرو عباسی تولید شده است.

امیر خسرو عباسی و بهاره رهنما در 13 مرداد 1396 مصادف با تولد امام رضا (ع) در صحن مطهر ایشان به عقد یکدیگر در آمدند. این دو طی مراسمی باشکوه و با حضور هنرمندان سرشناس در 4 شهریور 1396 پیوندشان را جشن گرفتند.

منبع: وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1990

به "شباهت عجیب حاجی همسر بهاره رهنما و دخترش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شباهت عجیب حاجی همسر بهاره رهنما و دخترش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید