شکایت باشگاه سپاهان از محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش ایسنا، باشگاه سپاهان اعلام نمود به علت اظهارات غیرمسئولانه محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور و بیان تهمت و افترا به باشگاه سپاهان مبنی بر رقم قرارداد رضا اسدی با این باشگاه به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

شکایت باشگاه سپاهان از محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور

سپاهان ضمن رد قاطعانه اعداد اعلام شده به وسیله مالک تراکتور اعلام می نماید از وی به علت اظهارات خلاف واقعش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت نموده است. این باشگاه بعلاوه مطرح کرد سیاست باشگاه سپاهان پیگیری مسائل گوناگون از مبادی قانونی است و به سایر فعالان حوزه فوتبال پیشنهاد می نماید به جای عدد پراکنی خود را در مستطیل سبز نشان دهند و بازی رسانه ای را رها نمایند.

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور در برنامه فوتبال برتر تلویزیون اظهار کرد: سقف بودجه ما در قراردادهای مان 15 الی 16 میلیارد تومان است. تیم های دولتی با پیشنهاد های سنگین، قیمت بازیکنان را بالا می برند. یکی از تیم ها، 4 برابر رقم پیشنهادی ما را به یک بازیکن داد.

وی در رابطه با جدایی رضا اسدی از تراکتور گفت: ما به رضا اسدی پیشنهاد 15 میلیاردی دادیم، ولی او با سپاهان قرارداد 53 میلیاردی بست و قرارداد او برای فصل دوم با سپاهان 60 میلیارد است.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1402 بروزرسانی: 10 مرداد 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2276

به "شکایت باشگاه سپاهان از محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت باشگاه سپاهان از محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید