عمل عباسعلی عالی اجرا شده است، امیدواریم مدال المپیک را بگیرد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، دکتر بابک امینی در این مورد به خبرنگار مهر گفت: امروز چهارشنبه از ساعت 7:30 دقیقه به وقت محلی کار جراحی روی زانوی آسیب دیده خانم حمیده عباسعلی را با موفقیت انجام دادیم. در عملی که 45 دقیقه به طول انجامید، سیستمی که 15 اسفندماه استفاده کرده بودیم خارج شد.

عمل عباسعلی عالی اجرا شده است، امیدواریم مدال المپیک را بگیرد

وی افزود: در جریان جراحی و آتروسکپی، رباط را آزمایش کردم که خیلی خوب جوش خورده و همه چیز عالی بود. یکسری بافت هایی که بعد از جراحی معمولاً به وجود می آید و باعث آزار زانو می شود را برداشتیم.

پزشک معالج بانوی المپیکی کاراته ادامه داد: چون در این جراحی و ترمیم آسیب دیدگی از سیستمی جدید استفاده کرده بودیم و با توجه به اینکه کاراته ورزشی پربرخورد است، لازم بود که دستگاه کار گذاشته شده در قسمت آسیب دیده خارج می شد تا در آینده برای ایشان مسئله ای ایجاد نکند.

دکتر امینی در پایان گفت: خوشبختانه هیچ مسئله ای نبود و ان شالله ایشان فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد، از همان فردا فیزیوتراپی و ریکاوری را شروع می کند و خیلی خوشبین هستم که بعد بازگشت به تهران طی دو هفته آینده تمرینات خود را بدون محدودیت و فشار صددرصد شروع کرده و به امید خدا برای المپیک آماده شده و با کسب مدال طلا باعث خوشحالی همه مردم ایران شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1309

به "عمل عباسعلی عالی اجرا شده است، امیدواریم مدال المپیک را بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمل عباسعلی عالی اجرا شده است، امیدواریم مدال المپیک را بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید