نصیری: وقتی با محسن شادی مقایسه می شوم، استرسم زیاد می گردد، قایق و پاروهای ما مربوط به 10 تا 12 سال پیش است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، ملی پوش قایقرانی کشورمان گفت: قایق و پاروهای ما مربوط به 10 تا 12 سال پیش است و در هیچ کجای جهان ورزشکاران حرفه ای از این قایق ها استفاده نمی نمایند.

نصیری: وقتی با محسن شادی مقایسه می شوم، استرسم زیاد می گردد، قایق و پاروهای ما مربوط به 10 تا 12 سال پیش است

بهمن نصیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص اردوی تیم روئینگ در میانه گفت: خداراشکر میانه امکانات خوبی دارد و وضعیت بهتری نسبت به اردوهای قبل دارد و رئیس هیئت نیز حمایت خوبی دارد. خوشبختانه میانه پیست 6 کیلومتر دارد که می توانیم در آن تمرینات استقامتی که زمستان نتوانستیم انجام دهیم را داشته باشیم.

وی در مورد کسب سهمیه المپیک و رقابت های پیش رو گفت: مسابقات کسب سهمیه اردیبهشت سال آینده است. در این مسابقات 5 قایق سهمیه می گیرند. ما قبل از آن آبان ماه مسابقات قهرمانی آسیا داریم که می توانیم خود را در آن محک بزنیم.

ملی پوش قایقرانی کشورمان یادآور شد: هنوز معین نیست در چه موادی پارو می زنم و باید ببینیم تا زمان مسابقه تا چه حد آماده می شویم .

نصیری در مورد اینکه تا چه حد توانسته عقب افتادگی هایی که به واسطه چند ماه تغییر و تحولات فدراسیون وجود داشته را جبران کند، گفت: من این زمان را از دست ندادم و در کشور دیگری تمرین کردم و زمستان تمرین داشتم اما بقیه بچه ها نتوانستند تمرین نمایند و خیلی عقب افتادند.

وی در مورد اینکه وی را به عنوان محسن شادی آینده می شناسند، یادآور شد: این موضوع یک بار سنگین را روی دوش من قرار می دهد و استرس زیادی را دارد اما از طرف دیگر امیدوار می شوم که با یک قهرمان مقایسه می گردد.

ملی پوش کشورمان در مورد احتیاج به پارو و قایق گفت: قایق و پاروهای ما مربوط به 10 تا 12 سال پیش است و در هیچ کجای جهان ورزشکاران حرفه ای از این قایق ها استفاده نمی نمایند و برای افراد مبتدی است. اگر قایق و پاروی ما بشکند تهیه آن بسیار مشکل است. قایق های ما سوراخ و خراب و سنگین است و از قایق های استاندارد حتی 14 تا 15 کیلو سنگین تر است که تاثیر زیادی روی تمرینات دارد.

نصیری در مورد پیست یادآور شد: اگر پیست میانه را لاین بندی نمایند خیلی بهتر است. الان همه از این پیست راضی هستند و می توان تابستان از آن استفاده کرد اما زمستان مشکل پیست داریم البته زمستان می توان در تهران تمرین کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 249

به "نصیری: وقتی با محسن شادی مقایسه می شوم، استرسم زیاد می گردد، قایق و پاروهای ما مربوط به 10 تا 12 سال پیش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیری: وقتی با محسن شادی مقایسه می شوم، استرسم زیاد می گردد، قایق و پاروهای ما مربوط به 10 تا 12 سال پیش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید