غیبت تماشاگران کیفیت فنی دربی رابالا می برد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، ایمان عالمی در مصاحبه با خبرنگاران و در خصوص تقابل استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: فکر می کنم بعد از قرعه کشی، خیلی ها دوست داشتند دربی در فینال اتفاق می افتاد. حساسیت بیشتری پیدا می کرد و پرهیجان و جذاب تر می شد اما به هر حال این بازی در مرحله نیمه نهایی هم جذاب خواهد بود و امیدوارم علاقه مندان به فوتبال شاهد یک بازی خوب از دو تیم باشند.

غیبت تماشاگران کیفیت فنی دربی رابالا می برد

پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: استقلال برابر سپاهان عالی بازی کرد، منطقی بودند و توانستند در غیاب 3 بازیکن تأثیرگذار خود به پیروزی برسند. اگر آبی پوشان بتوانند شاکله تیمی خود را حفظ نموده و مصدومان هم به دربی 92 برسند مطمئناً شاهد یک بازی جذاب خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که شانس کدامیک از دو تیم برای صعود به فینال جام حذفی بیشتر است گفت: استقلال در شرایط آرمانی به سر می برد. انگیزه های این تیم بالاست اما در نقطه مقابل پرسپولیس در بازی های آخر انگیزه لازم را ندارد زیرا تیمش قهرمان شده. بنابراین فکر می کنم استقلال با انگیزه بالایی که دارد می تواند برنده این بازی باشد.

عالمی در خصوص نبود طرفداران دو تیم در این ملاقات حساس ادامه داد: در شرایط خاصی قرار داریم و طرفداران نمی توانند به استادیوم بیایند. زیبایی فوتبال به حضور تماشاچیان است اما اعتقاد دارم نبود تماشاگران باعث خواهد شد کیفیت فنی دو تیم بالا برود زیرا فشار طرفداران در استادیوم وجود ندارد و آنها از لحاظ روحی و روانی آرامش بهتری دارند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص صحبت های افشین پیروانی پس از قرعه کشی مرحله نیمه نهایی گفت: جنگ زرگری آغاز شده است. تیمی که ترس و واهمه دارد آغازگر این جنگ خواهد بود زیرا می خواهد شرایط را به نفع خودش به خاتمه برده و تمرکز حریف را از بین ببرد. عجیب است که پیروانی از این جور مسائل صحبت می نماید در حالی که در سطوح بالای مدیریتی هم شاهد حمایت های خوبی از پرسپولیس بودیم.

وی در خاتمه اعلام نمود: اشتباهات داوری در فوتبال همواره وجود داشته است. بنابراین پرسپولیس هم از این اشتباهات سود برده اما در مجموع امیدوارم یک بازی با کیفیت بالا را ببینیم و امیدوارم استقلال بتواند برنده این بازی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1164

به "غیبت تماشاگران کیفیت فنی دربی رابالا می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت تماشاگران کیفیت فنی دربی رابالا می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید