فرانسه: با تحریمهای آمریکا علیه وزیر خارجه ایران مخالفیم

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، وزارت امور خارجه فرانسه روز پنج شنبه با ابراز نگرانی نسبت به تصمیم دولت آمریکا در وضع تحریمها علیه محمد جواد ظریف به صراحت گفت که به همراه دولتهای انگلیس و آلمان، با این تصمیم واشنگتن مخالف است.

فرانسه: با تحریمهای آمریکا علیه وزیر خارجه ایران مخالفیم

وزارت امور خارجه فرانسه در ادامه اظهار داشت:ما می دانیم که مجاری دیپلماتیک باید گشوده بماند، به ویژه در شرایط افزایش تنشها.

به گزارش خبرنگاران، وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه پس از ماهها تهدید مداوم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران را که منتقد صریح و آشکار سیاستهای آمریکا علیه ایران است، مورد تحریم قرار داد.

وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه خبر این اقدام خصمانه خود علیه بلندپایه ترین دیپلمات جمهوری اسلامی ایران را اظهار داشت؛ آنهم درست در زمانی که روابط ایران و آمریکا در بحرانی ترین شرایط خود قرار گرفته است و مقامات واشنگتن با ادعای حراست از عبور و مرور کشتی ها در خلیج فارس و مقابله با تهاجم ایران! در حال تدارک یک عملیات دریایی چندملیتی است.

استیو منوچین وزیر خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه متعاقب اعلام این خبر مدعی شد که جواد ظریف دستورکار متهورانه رهبر معظم ایران را اجرا می نماید و سخنگوی اصلی حکومت [ایران] در سرتاسر دنیا است! وی در ادامه اضافه نمود: آمریکا خطاب به حکومت ایران این پیغام روشن را می فرستد مبنی بر اینکه رفتار اخیر ایران کاملاً غیرقابل پذیرش است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 246

به "فرانسه: با تحریمهای آمریکا علیه وزیر خارجه ایران مخالفیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه: با تحریمهای آمریکا علیه وزیر خارجه ایران مخالفیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید