قانون شانزدهم روابط پیروز - به لحاظ روحی و احساسی خسیس نباشید

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، شانزدهمین قانون واقعی برای داشتن رابطه پیروز و در نتیجه آن ازدواج پیروز توصیه می نماید که باید به لحاظ احساسی - عاطفی سخاوتمند باشید

قانون شانزدهم روابط پیروز - به لحاظ روحی و احساسی خسیس نباشید

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

سخاوت روحی - احساسی یعنی اینکه شما بی هیچ محدودیتی و آزادانه عشق، محبت، تحسین و تشکر و قدردانی خود را نثار دیگران می کنید. خساست روحی نیز نقطه مقابل این حالت است. یعنی احساسات و عواطف بالا را با صرفه جویی خرج می کنید، و از انرژی های روحی - احساسی خود بسیار مشروط مایه می گذارید.قوانین واقعی روابط پیروز بر خلاف قوانین قدیمی زوجین را تشویق می نماید که از لحاظ روحی خسیس نباشند و عواطف خود را ابراز نمایند.

برای آشنایی با سایر قوانین واقعی و قوانین قدیمی روابط به لینک زیر مراجعه کنید:

قوانین واقعی برای داشتن روابط پیروز

قوانین قدیمی زنان را به خساست عاطفی تشویق می نمایند

زنانی که از لحاظ روحی - احساسی خسیس هستند اغلب به شکلی از قوانین قدیمی پیروی می نمایند. قوانینی که مرد را مانند جایزه ای می بینند که باید تصاحبش نمایند نه مثل یک فرد یا انسان. در واقع قوانین قدیمی مخالفند که در روابط خود علاقه مند و مشتاق جلوه کنید - حتی با شوهرتان - و درعوض تجویز می نمایند که سرد، بی تفاوت، بی اعتنا و نجوش رفتار کنید.

مشکل این است هنگامی که عشق خود را دریغ می کنید؛ از نامزد/همسرتان با گفتار و کلام تشکر و قدردانی نمی نمایید؛ از تعریف و تحسینی که شایستگی اش را دارد محروم شان می کنید؛ از محبت جسمانی و سایر رفتارهای محبت آمیز و عاشقانه کم می گذارید و فقط هنگامی سر کیسه را شل می کنید که همه جا شما را تعقیب کند، دنبال سرتان بال بال بزند، هدیه های گران قیمت بخرد و سعی کند اثبات نماید که شایسته محبت شماست، مانند حیوان دست آموز با اورا رفتار نموده اید نه یک انسان. ممکن است از روی عمد این کار را نکنید یا ندانید که خساست به خرج می دهید.

البته منظور این نیست که در همان روز اول و نخستین قرار دیدار تان او را غرق هدیه ها و کارت های رمانتیک و... کنید و هر پنج دقیقه یک بار از او تعریف نمایید و تحسین و تمجید های فراوان به پایش بریزید و برای شام بیست و پنج بار تشکر کنید. سخاوت روحی نیست. این خفه کردن دیگران با تحسین و تمجید است. همانگونه که در خصوص دیگر قوانین واقعی نیز صدق می نماید قانون 16 در واقع تلفیقی است از خودتان بودن و سنجیده و متناسب عمل کردن.

به لحاظ احساسی - عاطفی سخاوتمند باشید

1- با واژه ها و گفتار خود از شریک زندگی تان تشکر و قدردانی کنید.

زنها همیشه از این موضوع شکایت دارند که مردها به اندازه کافی از واژگان برای نشان دادن احساساتشان به زنها استفاده نمی نمایند این در حالی است که بسیاری از زنها نیز هنگام استفاده از واژگان و تحسین و قدردانی از مردها به همان اندازه خسیس هستند و فرض را بر این می گذارند که مردها به محبت کلامی احتیاجی ندارند. در حالی که هم زنان و هم مردان احتیاج دارند بدانند که نامزد/همسرشان از آنان متشکر است و آن را از زبان خودشان بشنوند تا بتوانند قلب و روح شان را به روی او باز نمایند.

  • با واژه ها و گفته های خود از کارهای خوبش تشکر کنید. اگر به شما تلفن زد و گفت قرار است پنج دقیقه دیر کند برای توجهش تشکر و قدردانی کنید.
  • با گفتار و کلام خود به او بگویید که بیشتر از کدام ویژگی شخصیتی اش خوشتان می آید. اگر به انتقادهای شما با صبر و حوصله و بدون حالت دفاعی گوش داد برای تمایلش در جهت رشد شخصی و بهبود سطح رابطه تان تشکر کنید. چنانچه هنگام رانندگی به ماشین دیگری احترام گذاشت، آهسته تر راند تا اول رد گردد برای ادب و نزاکت از این تعریف کنید.
  • هرگاه به شما ابراز احساسات می نماید یا تعهد و پایبندی اش را نشان می دهد تشکر و قدردان ی تان را با کلمات و گفتار به او نشان دهید. اگر به شما می گوید چقدر زیبا هستید به او بگویید که این قبیل ابراز احساسات احساس خوبی به شما می دهد.
  • هرچه بیشتر از کارهای درست و خوب مردی تعریف کنید و بدون اینکه خسیس باشید با سخاوتمندی، با واژه ها تشکرتان را نشان دهید بیشتر متوجه می گردد از چه کارهایی خوشتان می آید تا بتواند این کارها را همیشه تکرار کند. مرد مناسب مردی است که دوست دارد شما را راضی کند و هنگامی که از عملکرد او انتقاد می کنید و به او می گوید که چقدر به اهدافش نزدیک شده است راضی می گردد.

2- تشکر و قدردانی خود را به او نشان دهید.

مردها از زنی که لوس، ناسپاس، پرتوقع و قدرنشناس است بدشان می آید. چرا باید مرد یا زنی سالم بخواهد زندگی اش را با کسی بگذراند که مدام وانمود می نماید همسرش چندان هم خوب نیست.

  • برای محبت ها و ملاحظه کاری هایش از او تشکر و قدردانی کنید. اگر برای ترتیب دادن عصر خوشایند به همراه فعالیت های دلخواهتان متحمل زحمت و برنامه ریزی می گردد، خسیس نباشید و از اینکه به فکر شماست تشکر کنید. برای همه امکانات مادی یا معنوی که به شما داده است از او تشکر کنید. اگر شما را به کنسرت یا سینما دعوت کرد از او تشکر نمایید.
  • سعی کنید با محبت های تان، مهربانی ها و ملاحظه کاری هایش را جبران کنید. اگر زحمت کشیده است تا در قرار دیدار هایتان به شما خوش بگذرد. سعی کنید شما نیز او راغافلگیر نمایید و هر برنامه ای را که می دانید از آن لذت می برد برایش ترتیب دهید. چنانچه حامی شما و اهداف شغلی تان است و برای مثال به محل کارتان تلفن می زند تا شما را در کارتان تشویق کند و دلگرمی و اعتماد به نفس بدهد شما نیز در یکی از روزهای مهم و حساس به او تلفن بزنید و برایش آرزوی پیروزیت کنید. ابراز تشکر و قدردانی یکی از مسائلی است که باید همیشه در روابط خود به جا بیاوریم و در آن مورد خسیس نباشیم.
  • قانون 16 می گوید کلید نامزدی پیروز و متعاقب آن ازدواج پیروز و خوشبخت آن است که مرد احساس کند عملکرد مناسب و پیروزی در رابطه خود داشته است. هر چه مردی در رابطه خود بهتر ظاهر شده باشد و احساس اعتماد به نفس و اشتیاق بیشتری مایل خواهد بود تا تعهدی همیشگی و پایدار به همسرش بدهد. بنابرین کاری نکنید احساس شکست نمایند.
  • هنگامی که مردی از کوچکترین جزییات لباس زیبای همسرش گرفته تا نقش آن در زندگی و احساسات خودش تعریف می نماید، خیلی خوششان می آید. هرگاه از همسرش و حضورش در زندگی خود راضی است و از نقشی که در زندگی اش ایفا می نماید متشکر و ممنون است قطعا همسرش راضی می گردد. برعکس هیچ امری بدتر از این نیست که مردی خودخواه، لوس، بی توجه و خودشیفته فکر کند وظیفه زن در زندگی او آن است که آشپز و کلفتش باشد و هر گاه او احتیاج داشت معشوقش باشد و احتیاجهای جنسی اش را بیست و چهار ساعته ارضا کند و با این حال هیچگاه از او تشکر نکند و این احساس را به زن خود بدهد که هرگز کوشش هایش کافی نیستند و چندان هم او را راضی نمی نمایند.

آن طوری رفتار نمایید که دوست دارید با شما رفتار نمایند. مرد مناسب مردی است که قدردان سخاوت روحی تان و از شما متشکر و به نوبه خود با شما سخاوتمند است.

منبع: قوانین روابط پیروز از باربارا دی آنجلیس

منبع: setare.com
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1289

به "قانون شانزدهم روابط پیروز - به لحاظ روحی و احساسی خسیس نباشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون شانزدهم روابط پیروز - به لحاظ روحی و احساسی خسیس نباشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید