مرگ پیرزن بر اثر گیرکردن زنجیر سگ به پایش!

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، گیرکردن زنجیر سگ خانگی به پای پیرزن 88 ساله مرگ دردناک او را رقم زد.

مرگ پیرزن بر اثر گیرکردن زنجیر سگ به پایش!

به گزارش خبرنگار، زن 88 ساله چینی که در یکی ازخیابان های چین حضور داشت هرگز تصور نمی کرد گیر کردن زنجیر یک سگ خانگی به پای او مرگش را رقم بزند. این زن در کنار جاده ایستاده بود که ناگهان سگی با سرعت زیاد از کنار او عبور کرد و گیر کردن زنجیر این سگ به پای پیرزن، باعث زمین خوردن وی شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود که هنگام عبور سگ، قلاده این حیوان که روی زمین کشیده می شود به پای این زن سالخورده گیر کرده و او را نقش بر زمین می کند. در ویدئوی منتشر شده این زن سالخورده در حالی که در کف خیابان افتاده و تعدادی نیز در اطراف او جمع شده اند دیده می شود. لحظاتی بعد صاحب سگ که یک دختر 12 ساله بوده است در محل حادثه حاضر شده، اما بلافاصله آنجا را ترک می کند. بنا به گزارش رسانه های محلی چین این دختر بدون اجازه والدینش، این سگ را برای گردش به بیرون از خانه آورده بود.

  • سوءاستفاده از فک ها برای درآمدزایی بیشتر در باغ وحش!

دقایقی بعد این زن به یک بیمارستان محلی منتقل شد، اما پزشکان مرگ وی را اعلام کردند. این اتفاق در ساعت 5.20 بعدازظهر روز دوشنبه در روستای لئوشوی واقع در اطراف شهر ژینکتان رخ داد. تحقیقات پلیس محلی چین در خصوص این حادثه آغاز شده است.

گفتنی است؛ صحنه سقوط قربانی روی زمین به علت دلخراش بودن آن توسط سایت منبع حذف شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1172

به "مرگ پیرزن بر اثر گیرکردن زنجیر سگ به پایش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ پیرزن بر اثر گیرکردن زنجیر سگ به پایش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید