مطمئن ترین شرایط خرید اقساطی خودرو در آرشا خودرو

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رپرتاژآگهی - در شرایط کنونی که شرایط اقتصادی جامعه ثبات چندانی ندارد و قیمت ها در حوزه های مختلف بخصوص خودرو همیشه دچار نوسان است، استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو می تواند برای افرادی که می خواهند ماشین تازه ای را خریداری کنند، شرایط خاص و ویژه ای به شمار آید. در حال حاضر توسط کنندگی ها و فروشندگان معتبر خودرو شرایطی فراهم شده تا افراد مختلف بتوانند متناسب با استطاعت اقتصادی خود اقدام به خرید اقساطی خودرو کرده و ماشین دلخواه خود را تهیه کنند. ما در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با مجموعه آرشا خودرو آشنا کنیم. این شرکت در واقع به عنوان یکی از کنندگی های فروش محصولات ایران خودرو، سایپا و کرمان موتور شناخته شده است که می توانید خودروی مورد نظر خود را از این مجموعه به صورت نقد و یا اقساط خریداری نمایید. امکان خرید اقساطی ایران خودرو، سایپا و خرید اقساطی کرمان موتور توسط این شرکت باعث شده تا دیگر لازم نباشد شما به خرید نقدی خودرو فکر کنید و بتوانید با شرایط مناسب خرید خود را انجام دهید. اما پیش از آن ضروری است کمی درباره مزایای خرید اقساطی خودرو برای فروشنده و خریدار صحبت کنیم.

مطمئن ترین شرایط خرید اقساطی خودرو در آرشا خودرو

خرید اقساطی چگونه خریدی است؟

امروزه با توجه به مسائلی مانند نبودن پول نقد در دست مردم، گران بودن کالاهای مختلف، بخصوص ماشین، می توان روش خرید اقساطی خودرو را بهترین روش دانست زیرا با توجه به بازار موجود نمی توان با تفکر پس انداز کردن در بلند مدت، در آرزوی خرید ماشین مورد نظر منتظر نشست. خرید اقساطی خودرو هم همان طور که از نامش پیداست روشی است که بخشی از پول خودرو در ابتدا و به صورت نقدی و مابقی آن به صورت اقساطی و در فاصله زمانی معین از طرف خریدار پرداخت خواهد شد.

مزایای خرید اقساطی خودرو برای خریدار

*** قسمتی از بهای خودرو به صورت نقد پرداخت شده و مابقی آن به صورت اقساط ماهیانه و یا دو ماه یکبار و یا حتی 6 ماه یکبار پرداخت می شود.

*** خودرو پس از پرداخت بخشی از پول و ارائه تعهد نامه، چک و یا سفته ای که از خریدار دریافت می شود به او تحویل داده خواهد شد.

*** خرید اقساطی خودرو یاری می نماید تا خریدار فشار اقتصادی کمتری را تحمل نماید.

مزایای فروش اقساطی خودرو برای فروشنده

*** با استفاده از روش فروش اقساطی خودرو، فروشنده می تواند در بلند مدت پول بیشتری از خریدار بابت کالای خریداری شده نسبت به خودرویی که به صورت نقدی فروخته می شود، دریافت نماید.

*** فروش اقساطی خودرو با شرایط مناسب و منطقی می تواند موجب تبلیغ خوب برای فروشنده شده و مشتریان بیشتری برای خرید اقساطی خودرو به این فروشنده مراجعه کنند.

*** در فروش اقساطی خودرو سند ماشین تا زمان اتمام اقساط و پرداخت آخرین قسط از طرف خریدار، در دست فروشنده باقی می ماند و سپس به وی واگذار می شود.

خرید اقساطی ایران خودرو

ایران خودرو یکی از فراوریکنندگان عظیم خودرو در ایران به شمار می آید که خودروهای متنوعی را به بازار عرضه نموده است. با توجه به این موضوع که شرکت ایران خودرو با برندهای عظیمی در دنیا جهت فراوری خودرو مشارکت داشته است اما در کنار آن سعی داشته در بازار رقابتی موجود برندهای مختص به خود را نیز معرفی نموده و فراوری آن ها را افزایش دهد. به عنوان مثال خودروی سواری سمند را می توان ثمره این کوشش به شمار آورد.

شرکت ایران خودرو همیشه سعی داشته شرایط خرید خودرو را برای مشتریان آسان نماید به همین منظور چه به صورت فروش اقساطی از طرف خود کارخانه و چه با یاری شرکت های لیزینگی و .. در این خصوص کوشش های فراوانی نموده است. شرکت آرشا خودرو که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت یکی از مجموعه هایی است که جهت خرید اقساطی ایران خودرو شرایط مناسبی را برای مشتریان در نظر گرفته است.

خرید اقساطی کرمان موتور

از دیگر شرکت هایی که در حوزه فراوری خودرو فعالیت دارد شرکت کرمان موتور است. این شرکت در حوزه فراوری و ساخت خودرو سواری و همچنین فراوری قطعات فعالیت دارد.

از خودروهایی که توسط این شرکت فراوری شده می توان به ماتیز، جی ام دوو، لیفان و چند مدل خودرو شاسی بلند اشاره نمود. اگر عاقمندید خودرویی از محصولات کرمان موتور را خریداری نمایید، شرایط خرید اقساطی کرمان موتور در شرکت آرشا خودرو فراهم شده است. با استفاده از شرایط خرید اقساطی خودرو، شما می توانید به آسانی ماشین مورد نظر خود را از محصولات این شرکت خریداری نمایید.

خرید اقساطی سایپا

شرکت سایپا نیز یکی از شرکت های عظیم در ایران است که خودروهای متفاوتی را فراوری و به بازار عرضه نموده است. این شرکت نیز شرایط متنوعی را برای خریداران مهیا نموده است که علاوه بر خرید نقدی خودرو می توانند با استفاده از شرایط خرید اقساطی سایپا که از طرف کارخانه و یا شرکت ها و کنندگی ها در نظر گرفته شده، خودروی مناسب خود را خریداری کنند.

در سایت آرشا خودرو می توانید تمامی محصولاتی که از طرف این شرکت به صورت اقساطی ارائه می شود را ببینید.

خرید اقساطی کرمان موتور

از دیگر شرکت هایی که در حوزه فراوری خودرو فعالیت دارد شرکت کرمان موتور است. این شرکت در حوزه فراوری و ساخت خودرو سواری و همچنین فراوری قطعات فعالیت دارد.

از خودروهایی که توسط این شرکت فراوری شده می توان به ماتیز، جی ام دوو، لیفان و چند مدل خودرو شاسی بلند اشاره نمود. اگر علاقمندید خودرویی از محصولات کرمان موتور را خریداری نمایید، شرایط خرید اقساطی کرمان موتور در شرکت آرشا خودرو فراهم شده است. با استفاده از شرایط خرید اقساطی خودرو، شما می توانید به آسانی ماشین مورد نظر خود را از محصولات این شرکت خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید : 02148000998

شرکت آرشا خودرو

اگر در تهران هستید و احتیاج به خرید خودرو آن هم به صورت اقساطی دارید، ما به شما شرکت آرشا خودرو را پیشنهاد می کنیم. چرا آرشا خودرو؟ به جهت آن که آرشا خودرو یکی از فروشندگان قدیمی خودرو در تهران می باشد که انواع خودرو را در برندها و مدل های مختلف به مشتریان عرضه نموده است. همچنین این شرکت همیشه سعی داشته با در نظر دریافت شرایط متنوع خرید اقساطی خودرو مناسب برای مشتریان، خریداران بیشتری را برای خرید جلب نماید. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو آرشا خودرو می توانید به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی www.arshakhodro.com سر بزنید. شما می توانید با انتخاب شرایط خرید اقساطی سایپا، ایران خودرو و خرید اقساطی کرمان موتور از آرشا خودرو وجه نقد اولیه را پس از دریافت خودرو پرداخت نمایید. از دیگر ویژگی های خرید اقساطی خودرو از این مرکز آن است که سند به نام خریدار به میزان بدهی در قالب اجاره به شرط تملیک در رهن شرکت آرشا خودرو باقی می ماند و پس از پرداخت آخرین قسط، سند از رهن خارج شده و به مشتری تحویل داده خواهد شد.

شما با پرداخت کمترین پیش پرداخت نیز می توانید صاحب خودروی مورد نظرتان شوید. اقساط خرید خودرو از آرشا خودرو می تواند بین 6 تا 36 ماه متناسب با توانایی خریدار در نظر گرفته شود. از دیگر مزایای خرید اقساطی خودرو از آرشا خودرو می توان به بی احتیاج بودن به ضامن اشاره نمود که اغلب دغدغه بسیار عظیمی برای خریداران خودرو به شمار می آید. برای برقراری تماس با آرشا خودرو و کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه فروش اقساطی خودرو می توانید با شماره تماس هایی که در سایت این مجموعه ذکر شده است، تماس حاصل نمایید و از هدایت کارشناسان این مرکز بهره مند شوید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1513

به "مطمئن ترین شرایط خرید اقساطی خودرو در آرشا خودرو" امتیاز دهید

2 کاربر به "مطمئن ترین شرایط خرید اقساطی خودرو در آرشا خودرو" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطمئن ترین شرایط خرید اقساطی خودرو در آرشا خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید