ملاقات رئالی ها با مدیر برنامه های پیانیچ

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، سران باشگاه رئال مادرید عزم خود را برای جذب هافبک بوسنیایی یوونتوس جزم نموده اند.

ملاقات رئالی ها با مدیر برنامه های پیانیچ

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته بود که نشریه ایتالیایی توتواسپورت چاپ تورین مدعی شد که میرالم پیانیچ گزینه اول زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید برای تقویت این تیم در بازار جابجایی تابستانی پیش روست، این در حالی است که هافبک بوسنیایی یوونتوس با این تیم قراردادی دارد که فسخ آن برای مشتریانش 100 میلیون یورو هزینه در بر خواهد داشت.

نشریه اسپانیایی مارکا چاپ مادرید اکنون خبر می دهد که روز گذشته (پنجشنبه) خوسه آنخل سانچس، مدیر اجرایی باشگاه رئال مادرید نشستی با فالی رمضانی، مدیر برنامه های پیانیچ در محل تمرین رئال مادرید داشته و مذاکراتی بین طرفین در مورد احتمال انتقال این هافبک بوسنیایی به سانتیاگوبرنابئو انجام شده است.

پیانیچ که هفته آینده 29 ساله می گردد و تا سال 2023 با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد، این فصل در 34 بازی از رقابت های مختلف برای راه راه پوشان تورین به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن چهار گل، چهار پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.

پیانیچ یکی از هسته های اصلی خط میانی بیانکونری به شمار می رود، اما با آمدن آرون رمزی به یوونتوس در تابستان پیش رو و احتمال تغییر سیستم بازی بانوی پیر توسط ماسیمیلیانو آلگری به 3-3-4 ممکن است شرایط برای وی به کلی تغییر کند.

بعضی نشریات اسپانیایی هم از احتمال معاوضه شدن تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید با پیانیچ خبر داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 171

به "ملاقات رئالی ها با مدیر برنامه های پیانیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات رئالی ها با مدیر برنامه های پیانیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید