مهلت تخلیه خوابگاه های دانشگاه الزهرا (س) 22 مرداد به انتها می رسد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، معاونت دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) خاطرنشان کرد: مهلت تخلیه خوابگاه های دانشگاه الزهرا (س)، 22 مرداد به انتها می رسد.

مهلت تخلیه خوابگاه های دانشگاه الزهرا (س) 22 مرداد به انتها می رسد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مهلت تخلیه خوابگاه های دانشگاه الزهرا (س)، چهارشنبه 22 مرداد به خاتمه می رسد.

بر اساس این گزارش، معاونت دانشجویی دانشگاه الزهرا در اطلاعیه ای که در این خصوص صادر کرده آمده است: ابا توجه به ارائه دروس مقطع کارشناسی دانشگاه الزهرا ب صورت مجازی درنیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 طبق مصوبات کمیته پیشگیری ازبیماری کرونا و مصوبات هیات رئیسه دانشگاه و همچنین ضرورت آماده سازی خوابگاه های دانشجویی برای پذیرش دانشجویان واجد شرایط مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در سال تحصیلی جدید در شرایط پیشگیری و مقابله با ویروس کووید 19 و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی، به اطلاع کلیه دانشجویان ساکن در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه الزهرا که تا کنون نسبت به تحویل وسایل و تخلیه اتاق های خود اقـدام نکرده اند می رساند آخرین مهلت تحویل وسایل و تخلیه اتاق ها حداکثر 22 مرداد می باشد.

گفتنی است، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد. اداره امور خوابگاه ها در صورت عدم مراجعه دانشجویان به خوابگاه تا تاریخ مقرر، نسبت به تخلیه اتاق ها و انتقال وسایل دانشجویان به انباراقدام کرده و هیچگونه مسئولیتی در قبال جابجایی، مفقود شدن و .. وسایل دانشجویان به عهده نخواهد گرفت.

دانشجویان صرفاً می توانند همه روزه از ساعت 30:7 الی 30:14 برای جمع آوری وسایل و تخلیه اتاق به خوابگاه مراجعه کنند. به دلیل حفظ سلامتی در شرایط پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، امکان حضور دانشجویان عزیز در خوابگاه پس از ساعت 14:30 و یا اقامت آنان در خوابگاه فراهم نمی باشد.

شایان ذکر است که شرایط آموزشی و پژوهشی دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در سال تحصیلی جدید متعاقبا به وسیله معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به اطلاع دانشجویان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1159

به "مهلت تخلیه خوابگاه های دانشگاه الزهرا (س) 22 مرداد به انتها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تخلیه خوابگاه های دانشگاه الزهرا (س) 22 مرداد به انتها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید