همکاری پیغام رسان های بومی با کارپوشه ملی ایرانیان

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: بر اساس اعلام شورای فضای مجازی سه پیغام رسان گپ، بله و سروش باید هر چه سریع تر فعالیت خود را درکارپوشه ملی ایرانیان شروع نمایند که پیغام رسان گپ زودتر از 2 پیغام رسان دیگر برای این کار اقدام نموده است.

همکاری پیغام رسان های بومی با کارپوشه ملی ایرانیان

امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به پیشرفت کارپوشه ملی ایرانیان گفت: کارپوشه ملی ایرانیان به صورت پایلوت، کار خود را از تابستان آغاز کرد البته شورای عالی فضای مجازی بیان کرد که سه پیغام رسان باید در بستر این کارپوشه فعالیت نمایند.

وی اضافه کرد: لذا به پیغام رسان ها این موضوع انتقال داده شد که می توانند به این سامانه متصل شوند و مردم نیز مکاتبات اداری خود را از این طریق دریافت نمایند.

همکاری گپ، بله و سروش در کارپوشه ملی ایرانیان

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات تاکید نمود: تعلل برای همکاری و اتصال به سامانه کارپوشه ملی ایرانیان از طرف پیغام رسان ها بوده است اما بر اساس آخرین اطلاعات پیغام رسان ها آغاز به همکاری کردند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام شورای فضای مجازی سه پیغام رسان گپ، بله و سروش باید هر چه سریعتر فعالیت خود را در این سامانه آغاز نمایند که پیغام رسان گپ زودتر از 2 پیغام رسان دیگر برای این کار اقدام نموده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 538

به "همکاری پیغام رسان های بومی با کارپوشه ملی ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری پیغام رسان های بومی با کارپوشه ملی ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید