هواشناسی، آسمان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی استان تهران طی پنج روز آینده،آسمانی صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود همراه با وزش باد پیش بینی می گردد که موجب کاهش انباشت آلاینده های جوی و بالا رفتن کیفیت هوا خواهد شد.

هواشناسی، آسمان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان تهران طی امروز(17آذر) و فردا (18آذر) قسمتی ابری در برخی ساعات با افزایش ابر پیش بینی می گردد که با توجه به پایداری جو انباشت آلاینده های جوی در منطقه ها پرتردد شهری و صنعتی آسمان غبارآلود پیش بینی می گردد.

از بعدازظهر روز پنجشنبه (18آذر) با ورود یک موج ضعیف به استان تهران در اواخر وقت بارش پراکنده برف و باران در ارتفاعات شمالی استان پیش بینی می گردد.

از روز آدینه(19آذر) با عبور موج ضعیف، آسمانی صاف همراه با وزش باد پیش بینی می گردد که موجب کاهش انباشت آلاینده های جوی و بالا رفتن کیفیت هوا خواهد شد.

از بعدازظهر شنبه (20آذر) مجددا با پایداری و سکون جو، انباشت آلاینده ها مورد انتظار است که در منطقه ها پرتردد و صنعتی استان آسمان غبارآلود پیش بینی می گردد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای 6- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (18آذرماه) صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود با بیشترین و کمترین دمای 15 و7 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

آسمان مرکز پس فردا(19آذرماه) صاف و همراه باوزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم ترین و سردترین زمان به 14و 5درجه سانتیگراد می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1934

به "هواشناسی، آسمان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواشناسی، آسمان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید