واکنش کامران قاسم پور به حاشیه های لیگ کشتی: جبران می کنم

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، قهرمان وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد ایران با تاکید دوباره روی مصدومیت زانویش، از اینکه نتوانسته برای صنایع در مرحله پایانی لیگ کشتی بگیرد ابراز ناراحتی کرد و گفت این را جبران خواهد کرد.

واکنش کامران قاسم پور به حاشیه های لیگ کشتی: جبران می کنم

به گزارش خبرنگاران، کامران قاسم پور که پیش از این با کادرفنی تیم صنایع مازندران دچار چالش شده و اعلام کرد به دلیل مصدومیت زانویش و توصیه پزشک نمی تواند در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد این تیم را همراهی کند، در این خصوص به دایره طلایی گفت: متاسفانه در این خصوص حرف و حدیث هایی پیش آمد، رضا یزدانی و کادرفنی صنایع از عزیزان و پیشکسوتان ما هستند. من قبل از قرارداد با صنایع، زمانی که این تیم هنوز وارد لیگ نشده بود، با تیم دیگری صحبت های اولیه را انجام داده بودم، اما وقتی صنایع آمد، به احترام تیم شهرم، کادرفنی و مردم شهرم با صنایع قرارداد بستم و نسبت به این تیم تعهد داشتم.

وی ادامه داد: این را یاد گرفتم که اگر تعهدی نسبت به تیمی دارم، تمام و کمال کشتی بگیرم. همانطور که حدودا 10 روز بعد از بازگشت از مسابقات جهانی نروژ برای صنایع در دور رفت کشتی گرفتم و در دور برگشت هم روی تشک رفتم اما در ادامه آن آسیب دیدگی پیش آمد. رفتم پیش دکتر کیهانی تا برای کشتی گرفتن در لیگ از او مجوز بگیرم که او اعلام کرد من هیچ تضمینی به تو نمی دهم که اگر کشتی بگیری رباطت پاره نشود. به این شکل یک سال از کشتی دور می شوی. این را به کادرفنی تیم گفتم، اما آنها گفتند بهانه است، با وجودی که چند پزشک دیگر هم این تشخیص را داده بودند. من وظیفه خودم می دانستم که برای صنایع کشتی بگیرم که نشد، ان شاءالله بتوانم جبران کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همراه تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقه محبت آمیز بهمن ماه مسافر آمریکا خواهد شد، شرح داد: اگر خدا بخواهد به آمریکا می رویم و در پی خوب کشتی گرفتن هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1950

به "واکنش کامران قاسم پور به حاشیه های لیگ کشتی: جبران می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کامران قاسم پور به حاشیه های لیگ کشتی: جبران می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید