طراحی داخلی ویلاهای کوچک: ویلاهای منتسب به ریاست جمهوری در قشم به فروش می رسد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مشاور رییس جمهور گفت: ویلاهای منتسب به نهاد ریاست جمهوری برای تامین هزینه پل خلیج فارس و سایر زیرساخت های جزیره قشم به فروش گذاشته می گردد.

طراحی داخلی ویلاهای کوچک: ویلاهای منتسب به ریاست جمهوری در قشم به فروش می رسد

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران بندرعباس - سعید محمد گفت: 280 میلیون یورو اعتبار برای تکمیل پل خلیج فارس قشم مورد احتیاج است که با برنامه ریزی انجام شده و به وسیله تهاتر نفتی به وسیله پیمانکار ایرانی ساخته می گردد.

مشاور رییس جمهور از تقویت و توسعه صنعت بانکرینگ در قشم اطلاع داد گفت: این صنعت ارزآور و مهم در حوزه خلیج فارس با محدودیت هایی روبرو است که با قول مساعد رییس جمهور، مسائل توسعه آن رفع می گردد.

به گفته محمد با انتقال بخشی از سهام کشتیرانی جمهوری اسلامی به منطقه ها آزاد و افزایش سهام این منطقه به بالای 50 درصد، این بخش ها تکمیل شده و این صنعت نیز رونق می گیرد و در اولین قدم 280 شناور ایران که در فجیره سوخت گیری می نمایند در ایران سوخت گیری می شوند.

مشاور رییس جمهور گفت: به منظور توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی قشم و کیش، 2300 خودرو توقیفی از سال 2017 به منطقه ها آزاد اختصاص می یابد.

به گفته سعید محمد به زودی بحث حاکمیت دوگانه قشم رفع خواهد شد و سراسر جزیره به منطقه آزاد تبدیل می گردد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1936

به "طراحی داخلی ویلاهای کوچک: ویلاهای منتسب به ریاست جمهوری در قشم به فروش می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی ویلاهای کوچک: ویلاهای منتسب به ریاست جمهوری در قشم به فروش می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید