پاسخ مثبت فدراسیون بسکتبال به سه دعوت نامه اروپایی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، روسیه و یونان که همچون ایران مجوز حضور در جام جهانی 2019 بسکتبال را گرفته اند همراه با پرتغال، کشورهای اروپایی هستند که تیم ملی بسکتبال ایران را به حضور در تورنمنت های خود دعوت نموده اند.

پاسخ مثبت فدراسیون بسکتبال به سه دعوت نامه اروپایی

تورنمنت های بین المللی پیش بینی شده توسط مدیران بسکتبال این کشورها، در فاصله های زمانی کوتاه نسبت به یکدیگر برگزار می شوند. پرتغالی ها طی روزهای 4 تا 6 مردادماه (26 تا 28 جولای) برگزار کننده تورنمنت خود هستند. تورنمنت روسیه 11 تا 13 مردادماه (2 تا 4 آگوست) برگزار می گردد و یونان هم از 17 تا 21 مردادماه (8 تا 12 آگوست) میزبان یک تورنمنت بین المللی خواهد بود.

فدراسیون بسکتبال که در برنامه ریزی برای آماده سازی تیم ملی، پیگیرِ برگزاری هر چه بیشتر دیدارهای تدارکاتی است، به هر سه دعوت نامه پاسخ مثبت داده همانطور که برای حضور در تورنمنت پیک چین اعلام آمادگی شده است. این تورنمنت اول تا پنجم شهریورماه برگزار می گردد.

البته قطعی شدن اعزام تیم ملی بسکتبال به این تورنمنت ها منوط به مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش است. این شورا طی هفته آینده تشکیل جلسه می دهد. قرار است آنالیز برنامه های تیم ملی بسکتبال نیز در نشست پیش رو انجام گردد.

به گزارش خبرنگاران، اردن هم از جمله کشورهای حاضر در جام جهانی است که پیش از این رویداد میزبان یک تورنمنت بین المللی است. قرار است این تورنمنت با حضور تیم های شرکت کننده در جام جهانی برگزار گردد. از تیم ملی بسکتبال ایران هم برای شرکت در این تورنمنت دعوت شده اما هنوز کادر فنی و فدراسیون در رابطه با آن تصمیم گیری نهایی نداشته اند.

جام جهانی 2019 بسکتبال طی روزهای 9 تا 24 شهریورماه با حضور 32 تیم در چین برگزار می گردد.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته برای جام جهانی، تیم ملی بسکتبال در گروه C با تیم های اسپانیا، پورتوریکو و تونس برگزار می گردد. گوانگژو میزبان دیدارهای این گروه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 173

به "پاسخ مثبت فدراسیون بسکتبال به سه دعوت نامه اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ مثبت فدراسیون بسکتبال به سه دعوت نامه اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید