انتها فیلمبرداری محمد(ص) در ایران، کوشش برای فیلمبرداری سپاه ابرهه در هند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرنگاران : مجید مجیدی کارگردان فیلم محمد(ص) در مصاحبه با یک روزنامه هندی اعلام نمود: کار فیلمبرداری فیلم تقریبا تمام شده است و فقط برای دریافت یک صحنه احتیاج به حضور در هند دارند.

انتها فیلمبرداری محمد(ص) در ایران، کوشش برای فیلمبرداری سپاه ابرهه در هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار سینما خبرنگاران، فیلم محمد(ص) عظیم ترین فیلم سینمای دینی ایران در همه سالها، این روزها در حال طی کردن مراحل پایانی اش است. بعد از اینکه رهبر معظم انقلاب دو هفته پیش از پشت صحنه فیلم بازدید کرد این روزها صحبت درباره سفر به هند و ادامه فیلمبرداری پیامبر در این کشور مهمترین موضوع داغ خبری پیرامون فیلم است.

یک مقام دولتی هند چندی پیش از ندادن مجوز به فیلمبرداری این فیلم در خاک هند به دلیل حساسیت های مذهبی ویژه در آنجا خبر داده بود. اما مجید مجیدی دو روز پیش با تایمز آو ایندیا یکی از مشهورترین روزنامه های هند مصاحبه ای اینترنتی انجام داد و در آن ابراز امیدواری کرد که تنها صحنه باقی مانده فیلمش را در هند بگیرد.

صحنه باقی مانده فیلم محمد(ص) مربوط به ماجرای حمله سپاه ابرهه به کعبه قبل از بعثت پیامبر است. هجومی که با سپاه فیل سوار ابرهه انجام می گردد و مجیدی برای به تصویر کشیدن این ماجرای تاریخی احتیاج به انبوهی از سواران فیلم سوار دارد که در ایران پیدا نمی گردد.

مجیدی در این مصاحبه چالش های مربوط به تصویربرداری فیلم در هند را اداری دانسته است و گفته است که از این بابت نگرانی ندارد.

مجیدی همچنین اعلام نموده است که در ماه دسامبر سفری به هند خواهد نمود و ابراز امیدواری نموده است که صحنه های مربوط به حمله های سواران فیل سوار را در ایلات راجستان هند، جایی که منطقه بیابانی وسیعی دارد و به فیل هایش مشهور است فیلمبرداری کند.

مصاحبه مجیدی با روزنامه تایمز او ایندیا خبر تازه دیگری هم دارد؛ مجیدی اعلام نموده است که میخواهد در آینده فیلمی بر اساس یک موضوع هندی در این کشور بسازد و ابراز امیدواری نموده است که فیلمبردای صحنه باقی مانده محمد(ص) تجربه ای بزرگ برای این کار خواهد بود.

انتظارها برای اتمام پروژه عظیم محمد(ص) به اوج خود رسیده است. فیلم به جشنواره فجر سال جاری نخواهد رسید اما نمایش آن اتفاق بزرگی است که سینمای ایران را برای چند ماه تحت تاثیر قرار خواهد داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 488

به "انتها فیلمبرداری محمد(ص) در ایران، کوشش برای فیلمبرداری سپاه ابرهه در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها فیلمبرداری محمد(ص) در ایران، کوشش برای فیلمبرداری سپاه ابرهه در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید