پذیرفته شدگان دوره های کاردانی نظام جدید از 19 مهر به سایت دانشگاه محل قبولی مراجعه نمایند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، طبق اعلام سازمان سنجش، پذیرفته شدگان نهایی دوره های کاردانی نظام جدید از 19 مهر باید به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای یا موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان دوره های کاردانی نظام جدید از 19 مهر به سایت دانشگاه محل قبولی مراجعه نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزار دانشجو، با توجه به اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، متقاضیانی که اسامی آن ها به عنوان پذیرفته شدگان نهایی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است باید برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه در تاریخ 19 مهرماه 99 به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند. (آدرس پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای برای پذیرفته شدگان دوره های روزانه و شبانه www.tvu.ac.ir است).

بدیهی است در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در درگاه اطلاع رسانی آموزشکده یا موسسه محل قبولی، پذیرفته شدگان ضروری است با توجه به نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در جداول شماره 7 صفحات 151 الی 185 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال 1399، نسبت به شناسایی مؤسسه محل قبولی خود اقدام و در یکی از روز های دوشنبه، 21 مهرماه یا روز سه شنبه، 22 مهرماه 99 با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است؛ عدم مراجعه بموقع پذیرفته شدگان برای ثبت نام به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

1-متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی پذیرش برای نیمسال اول سال تحصیلی جاری (سال تحصیلی 1400- 1399) آزمون دوره های کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال 1399 قرار گرفته اند، به شرطی مجاز به ثبت نام در مؤسسه محل قبولی خود خواهند بود که دارای گواهینامه دوره متوسطه نظام جدید در یکی از رشته های تحصیلی شاخه فنی و حرفه ای و کارودانش و یا دیپلم فنی و حرفه ای و کارودانش نظام ترمی و یا سالی واحدی و یا دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی جدید (نظام 3-3-6) و یا نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی بوده و یا دوره مربوط را حداکثر تا خاتمه شهریور ماه سال 1399 با پیروزیت به خاتمه رسانده باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) بوده باشند.

پذیرفته شدگان دارای دیپلم شاخه نظری نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی در زمان ثبت نام علاوه بر مدرک دیپلم، می بایست گواهی مدرک پیش دانشگاهی با تاریخ فارغ التحصیلی حداکثر تا 99/06/31 را نیز ارائه نمایند.

افرادی که در ردیف پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1400 (بهمن ماه) قرار گرفته اند، می بایست تا خاتمه بهمن ماه امسال (99/11/30) پیروز به دریافت گواهینامه خاتمه تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر شوند، تا مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل از نیمسال دوم امسال باشند و در غیر اینصورت قبولی آنان باطل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1245

به "پذیرفته شدگان دوره های کاردانی نظام جدید از 19 مهر به سایت دانشگاه محل قبولی مراجعه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرفته شدگان دوره های کاردانی نظام جدید از 19 مهر به سایت دانشگاه محل قبولی مراجعه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید