پسر طلایی ایران در لیگ اروپا

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رقابت های هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا برگزار گردید و در گروه G این رقابت ها تیم زوریای اوکراین میزبان لستر سیتی، تیم قدرتمند لیگ جزیره بود و در حالی که بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود، اللهیار صیاد منش در دقیقه 81 برای تیمش وارد زمین شد و چند دقیقه بعد تک گل فزونی بخش تیمش را به ثمر رساند.

پسر طلایی ایران در لیگ اروپا

با ما سفر کنید و با ارزانترین تورهای اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

مهاجم جوان ایرانی زوریا که در این تیم کمتر فرصت بازی پیدا می نماید و معمولا به عنوان یار تعویضی برای تیمش در دقایق پایانی به زمین می رود با این گل به اصطلاح کاری کرد کارستان و به نظر می رسد صندلی قابل قبولی از این پس در ترکیب اصلی تیمش پیدا کند.

این مهاجم ایرانی که تنها 19 سال سن دارد تا به حال فقط در چهار بازی برای زوریا و در مجموع حدود 50 دقیقه برای این تیم در بازی های رسمی حاضر شده و تا پیش از ملاقات با لستر سیتی گلی به ثمر نرسانده بود و اولین گلش را برای تیم اوکراینی به ثمر رساند.

به نظر می رسد عملکرد درخشان اللهیار هم صندلی او را در ترکیب زوریا تثبیت خواهد نمود و هم پیغام ویژه ای برای اسکوچیچ داشت تا توجه بیشتری به او در تیم ملی داشته باشد.

منبع:ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1356

به "پسر طلایی ایران در لیگ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر طلایی ایران در لیگ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید