پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند رونمایی شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، عصر امروز پوستر دومین تئاتر استانی منطقه آزاد اروند با حضور مدیران و علاقمندان به فعالیت های فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند در مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان رونمایی شد.

پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند رونمایی شد

دبیر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند در این مراسم اظهار کرد: دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند از 26 تا 28 آبان ماه در بخش نمایش صحنه ای در شهرستان های آبادان و خرمشهر برگزار می گردد.

سید محمد حسین مرعشی پور اعلام کرد : هم اکنون گروه های نمایشی در مناطق مختلف اروند با استفاده از ظرفیت فرهنگی هنری اروند در حال تمرین هستند تا با ارائه کارهای مناسب، بهترین نمایش ها به جشنواره فجر راه یابد.

وی از اعلام نام هیئت داوران در آینده ای نزدیک اطلاع داد و گفت: اسامی هیئت داوران دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند 10 آبان به صورت رسمی اعلام خواهند شد و سعی می کنیم بهترین ها را برای این موضوع در نظر بگیریم .

دبیر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند از ارتقاء سطح کمی وکیفی و ارائه آثار فاخر نمایشی به جشنواره فجر به عنوان هدف محوری این جشنواره یاد کرد و اضافه نمود: مشارکت اهالی فرهنگ و هنر شهرستان های آبادان و خرمشهر در برگزاری این جشنواره یکی از اهداف دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند است تا از پتانسیل موجود بهترین بهره برداری گردد.

وی یادآور شد : سال گذشته از منطقه آزاد اروند پنج اثر به جشنواره فجر راه یافتند که نشان از نگاه والا و فعالیت هنرمندان این منطقه به موضوع هنرهای نمایشی دارد.

مرعشی پور به سرمایه گذاری مناسب سازمان منطقه آزاد اروند در تعمیر و تجهیز سالن های فرهنگی هنری شهرستان های آبادان و خرمشهر نیز اشاره نمود و از فراهم بودن شرایطمناسب برای اجرا تاکید نمود.

به گزارش خبرنگاران، پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند توسط ساجده آل منیع طراحی شده است

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 79

به "پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید