برگزاری جشنواره فیروزه با رویکرد تازه

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، جشنواره فیروزه سال جاری با رویکرد نو از سوی تمامی استان ها با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در هر 31 استان با دربرگیری رشته های مختلف برنامه ریزی و برگزار گردید.

برگزاری جشنواره فیروزه با رویکرد تازه

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، جشنواره فیروزه که هر سال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتخاب بهترین کالا های فرهنگی و اسباب بازی برگزار می گردد سال جاری با رویکرد نو از سوی تمامی استان ها با مسوولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در هر 31 استان با دربرگیری رشته های مختلف برنامه ریزی و برگزار گردید.

بر همین اساس، سال جاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران جشنواره را در دو بخش جداگانه اسباب بازی و نوشت افزار های فراوری شده برگزار کرد.

هیأت داوران نخستین جشنواره کالا ها و محصولات فرهنگی استان تهران بازی رومیزی حامی ایمنی را حائز دریافت رتبه اول این رویداد معرفی کرد.

بر اساس رأی هیأت داوران، بازی رومیزی حامی ایمنی محصول مشترک کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران پیروز به دریافت رتبه اول بخش اسباب بازی به خاطر نگاه ویژه به آموزش و ترویج فرهنگ همکاری، همیاری و مشارکت شهروندان در مسائل شهری و اجتماعی، طراحی فرایند مناسب بازی، تصویرسازی مناسب از پاسداشت اقدام های ارزشمند قشر آتش نشانان شد.

این بازی که از سوی شهاب محسنین طراحی شده، بچه ها و نوجوانان را با ماموریت ها و وظایف تلاش گران این عرصه آشنا می نماید.

لوح تقدیر و تندیس این جشنواره با حضور معاون فرهنگی و مدیران سازمان آتش نشانی در مراسمی با حضور محسن حموله مدیرکل تفریح های سازنده و بازی های رایانه ایی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان اهدا شد

در این لوح های سپاس آمده است: منظره روشن توسعه ایران اسلامی نیازمند سعی و تلاش انسان های متعهد، متدین و اندیشمند خواهد بود. عرصه کار و تلاش فکری و عملی تجلی اراده انسان هایی باعزم پولادین در راه اعتلای همه جانبه کشور است. در این میان فعالیت های ستودنی آن مجموعه قدمی در راستای فراوری و مصرف محصولات فرهنگی ایرانی -اسلامی است

دراین مراسم پیشنهاد با توجه به اثرگذاری بازی و تفریح برذهن نوجوانان و جوانان آنالیز لازم خصوص فراوریات دیگر انجام پذیرد در این مراسم محمد صائبی معاون روابط عمومی مرکز روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران، هلالی معاون فرهنگی، حسینی و شاه محمدی از مدیران سازمان آتش نشانی حضور داشتند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2079

به "برگزاری جشنواره فیروزه با رویکرد تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره فیروزه با رویکرد تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید