کرملین: مساله هکرهای روسی برای ما طنز شده، روابط محبت آمیز ای با ترکیه داریم

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، کرملین به گزارش های رسانه ها مبنی بر اینکه هکرهای روسی احتمالا اسناد تجاری آمریکا و انگلیس را در آستانه انتخابات انگلیس افشا نموده اند، نگاهی طنزآلود داشت.

کرملین: مساله هکرهای روسی برای ما طنز شده، روابط محبت آمیز ای با ترکیه داریم

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اظهار کرد، منفی جلوه دادن هکرهای روسیه کاری بسیار ساده شده است و چنین ادعاهایی معمولا برای منحرف کردن توجه ها از مسائل داخلی یک کشور مطرح می شوند.

وی اضافه کرد: بسیار ساده است که مردم را با هکرهای روسی بترسانید و آنها را بد جلوه دهید. ما بارها نسبت به این مساله اعتراض نموده ایم و با دیدگاهی طنزآمیز به آن نگاه می کنیم.

پسکوف گفت، ادعاهای مرتبط با روسیه بر مبنای اطلاعات تایید نشده هستند و واقعیت از آن ها پشتیبانی نمی کند بنابراین نمی توان با جدیت درباره آن ها اظهار نظر کرد.

وی همچنین روابط کشورش با ترکیه را محبت آمیز خواند و در واکنش به اظهارات رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که گفته بود روابط ترکیه و روسیه نمی توانند مانع از عضویت آن در ناتو باشند، اظهار کرد: روابط محبت آمیز و در سطوح مختلف روسیه و ترکیه نمی توانند مانعی برای دیگر کشورها در راه تقویت روابط شان با ترکیه باشد.

پسکوف درباره اطلاعاتی حاکی از اینکه اردوغان دستور هدف قرار دادن بمب افکن روسی سوخو 34 در سال 2015 را صادر نموده، گفت: معین نیست این اطلاعات از کجا آمده اند، ما به اظهارات طرف ترکیه ای دال بر اینکه اشخاص دیگری دستور هدف قرار دادن جنگنده روس را داده اند، اعتماد می کنیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 576

به "کرملین: مساله هکرهای روسی برای ما طنز شده، روابط محبت آمیز ای با ترکیه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: مساله هکرهای روسی برای ما طنز شده، روابط محبت آمیز ای با ترکیه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید