کمیته گردشگری هنری در آستانه برگزاری جشنواره های فجر در تهران تشکیل می گردد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، نخستین جلسه هم اندیشی توسعه گردشگری هنری در آستانه برگزاری رویدادهای دهه فجر با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران برگزار و پیشنهاد تشکیل کمیته دائمی گردشگری هنری مورد تصویب اعضا نهاده شد.

کمیته گردشگری هنری در آستانه برگزاری جشنواره های فجر در تهران تشکیل می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران با اعلام اینکه رویدادهای ملی و بین المللی هنری محرکی است برای توسعه گردشگری شهری ادامه داد: هنر زبان و فهم مشترک تمام ملت ها و اقوام است که می توان از این موضوع برای جذب علاقه مندان به حوزه تئاتر ، موسیقی و هنرهای تجسمی بهره برد.

او برگزاری جشنواره های هنری فجر را بزرگترین فرصت پیش رو برای جذب گردشگران هنری به استان تهران دانست و تاکید نمود: تهرانگردی هنری و گالری گردی از برنامه هایی است که برای علاقه مندان به حوزه هنر در ایام بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می گردد.

بزرگ نیا گفت: به منظور هماهنگی و هم افزایی بیشتر در معرفی رویدادهای هنری و بهره مندی از آن در توسعه صنعت گردشگری ، پیشنهاد تشکیل کمیته گردشگری هنری توسط معاون گردشگری کشور مطرح که با استقبال اعضا مورد تصویب نهاده شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: برپایی کارگاه های صنایع دستی در رشته فراوری سازهای سنتی در محل های برگزاری جشنواره موسیقی از دیگر پیشنهادهای مطرح شده در جلسه بود که در صورت فراهم شدن مقدمات آن اجرایی خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 283

به "کمیته گردشگری هنری در آستانه برگزاری جشنواره های فجر در تهران تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته گردشگری هنری در آستانه برگزاری جشنواره های فجر در تهران تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید