24 روستای شهرستان جم با مشکل آنتن دهی روبرو هستند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، محمد حسینی صبح یکشنبه در نشست هم اندیشی مردم و مسئولین در روستای بهارستان مطالبه گری مردم این روستا را ستودنی دانست و گفت: این نشست با برنامه ریزی خوبی همراه بود به طوری که مطالبه های مردم در زمینه های مختلف مطرح شد.

24 روستای شهرستان جم با مشکل آنتن دهی روبرو هستند

وی با تمجید از عملکرد نماینده جنوب استان بوشهر در شهرستان جم اضافه کرد: الماسی از جمله نمایندگانی است که به جد پیگیر مطالبات مردم حوزه انتخابیه اش است و در مدتی که در شهرستان جم هستم از نزدیک شاهد کوشش های بی وقفه این بانوی جنوب هستم.

فرماندار جم ارتقای روستای بهارستان به شهر را جزو اولویت های اصلی شهرستان نام برد و گفت: ارتقای روستای بهارستان به شهر در حال پیگیری است که پرونده در حال طی روند قانونی برای طرح در هیئت دولت است و دیگر منع قانونی برای عدم طرح در هیات دولت وجود ندارد.

برطرف مشکل احداث راه های ارتباطی

حسینی گفت: مدیرکل اوقاف استان بوشهر به شهرستان دعوت خواهد شد تا مشکل احداث راه های ارتباطی در زمین های وقفی حل گردد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از مدارس توسط پتروشیمی ها در حال احداث است و پروژه های نیمه فعال مدارس نیز به زودی فعال خواهند شد اضافه کرد: وارث پروژه های بوستان امیدی هستیم که چند سال است بلاتکلیف مانده و برای 16 بوستان اعتبار تکمیلی گذاشتیم.

فرماندار جم با بیان اینکه 24 روستای شهرستان با مشکل آنتن دهی مواجهند گفت: مشکلات حوزه مخابرات شهرستان در حضور وزیر ارتباطات مطرح گردیده است و به زودی مشکلات این حوزه حل خواهد شد.

مقابله با گران فروشی

وی اظهار داشت: احداث فیبر نوری جم به فیروزآباد در دستور کار قرار گرفته و فیبرنوری ریز به دوراهک نیز به بهره برداری رسیده است.

رئیس شورای اداری شهرستان جم گفت: برای مقابله با گران فروشی و رسیدگی به پرونده های متخلفان در آینده نزدیک تعزیرات حکومتی در شهرستان جم استقرار می یابد.

وی اضافه کرد: طرح احداث بزرگراه جم به فیروزآباد به مناقصه رفته است و به زودی پیمانکار آن تعیین و کلنگ زنی خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه پروژه های آب و بهداشت در اولویت برنامه های شهرستان است اضافه کرد: مجموع اعتبارات سال 97 شهرستان مبلغ 38 میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

پیشرفت آبرسانی سیراف به جم مطلوب نیست

فرماندار جم اضافه کرد: مجموع اعتبارات سال گذشته شهرستان 50 میلیارد تومان بوده است که از این مبلغ 33 آن درصد تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه از روند پیشرفت پروژه آبرسانی سیراف به جم رضایت نداریم اضافه کرد: تیم فوتبال پارس جنوبی جم جزء اولویت های شهرستان است که در کنار برطرف بحران آب، وقت زیادی از ما گرفته است. حسینی در خاتمه اضافه کرد: زمین بزرگ چمن مصنوعی با اعتبار 12 میلیارد ریال در هفته دولت با حضور استاندار بوشهر کلنگ زنی می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 20

به "24 روستای شهرستان جم با مشکل آنتن دهی روبرو هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24 روستای شهرستان جم با مشکل آنتن دهی روبرو هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید