32 هزار دانش آموز شادگانی سال تحصیلی جدید را شروع می نمایند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، سعید حاجیان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای رفع مسائل و نارسایی ها در کلاس های درس و مدارس لازم است تا قبل از شروع سال تحصیلی تمامی مدارس اعم از دولتی و غیردولتی مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته و کاستی ها و نواقص در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی رفع گردد.

32 هزار دانش آموز شادگانی سال تحصیلی جدید را شروع می نمایند

وی به بازگشایی مدارس نیز اشاره نمود و اضافه کرد: بازگشایی مدارس یکی از رویدادهای مهم فرهنگی و آموزشی است که می طلبد همه دستگاه های اجرایی و شوراها همکاری لازم با آموزش و پرورش داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شادگان، تمهید مقدمات لازم برای بازگشایی مطلوب و باشکوه مدارس، ارتقای کمی و کیفی فعالیت ها و برنامه محور شدن را از اهداف پروژه مهر بیان کرد.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به نظام تعلیم و تربیت باید تقویت گردد، اضافه کرد: لازمه کسب این اعتماد برخورد صادقانه با والدین در رسیدگی مطلوب به موارد شکایات و پیشنهادهای آن ها درزمینه آموزشی است.

حاجیان در خاتمه گفت: با توجه به اینکه برگزاری جشن عاطفه ها در پیش داریم ضرورت دارد برای یاری به دانش آموزان نیازمند همه مردم و ادارات در این کار خیر مشارکت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 41

به "32 هزار دانش آموز شادگانی سال تحصیلی جدید را شروع می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "32 هزار دانش آموز شادگانی سال تحصیلی جدید را شروع می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید