اعلام آمادگی روسیه برای یاری به همه کشورهای دنیا

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه برای یاری و امدادرسانی به همه کشور های دنیا که نیازمند چنین یاریی باشند اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی روسیه برای یاری به همه کشورهای دنیا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران از دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، پوتین روز یکشنبه در پیامی به امدادگران روسیه و کارکنان وزارت موقعیت های اضطراری این کشور توضیح داد، روسیه این یاری ها را بدون چشم داشت، سودجویی و کسب هرگونه منافع سیاسی انجام می دهد.

وی به عنوان نمونه موفقی از عملیات انسان محبت آمیز وزارت موقعیت های اضطراری روسیه در خارج از این کشور به عملیات انسانمحبت آمیز و صلحبانی روسیه در منطقه قره باغ اشاره نمود.

پوتین توضیح داد: در طول 30 سال از زمان تاسیس وزارت موقعیت های اضطراری روسیه، بیش از 500 عملیات امدادرسانی و یاری های انسانی توسط نیرو های این سازمان در کشور های مختلف اجرا شده است.

وی خطاب به کارکنان وزارت موقعیت های اضطراری روسیه اضافه نمود: معتقدم که این اقدامات (عملیات امدادرسانی در خارج از روسیه) از مهم ترین بخش های کار شما است.

پوتین گفت: در همه دنیا می دانند که روسیه یاری می نماید و امدادگران و کارشناسان خود را در هر نقطه ای که شرایط سخت و سخت پیش آمده است، اعزام می نماید و لوازم مورد احتیاج شامل مواد غذایی، دارو، لباس و لوازم دیگر ارسال می نماید و یاری های انسانی و درمانی فوری به افرادی که در شرایط سخت قرار می گیرند ارائه می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1412

به "اعلام آمادگی روسیه برای یاری به همه کشورهای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی روسیه برای یاری به همه کشورهای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید