بازدید معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن بازدید از این ستاد، در نشست مشترک با حضور نمایندگان دستگاه های عضو ستاد شرکت کرد.

بازدید معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در این نشست که در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری برگزار گردید، مهمترین موضوعات مرتبط با ارائه خدمات به مسافران نوروزی از جمله خدمات دهی به گردشگران در استان های سیل زده آنالیز شد.

فریدون محمدی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در این نشست گفت: تمام دستگاه های عضو ستاد به طور مجدانه در این ستاد فعالیت دارند و خوشبختانه همه در کنار هم به خوبی در حال ارائه خدمات به مسافران نوروزی و گردشگران هستند.

او اضافه کرد: حادثه سیل در استان های گلستان، فارس و مازندران باعث شد تا فعالیت های ستاد تشدید گردد و اگرچه فوت تعدادی از هم وطنان ما در سیل استان فارس باعث ناراحتی همه ما شد اما خوشبختانه خدمات رسانی به مسافران به خوبی در حال اجرا است.

محمدی گفت: در نوروز سال جاری شاهد سفر دکتر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان های غربی کشور هستیم که این موضوع پیغام آور همه مکانی شدن سفر و تبلیغ و معرفی ظرفیت های گردشگری استان های غربی کشور است.

محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی نیز در این نشست گفت: نکته مهم و متفاوت در نوروز 98، بروز حوادث و سوانح در استان هایی مانند فارس، مازندران و گلستان است که این سوانح باعث شد تا ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با قوت و قدرت بیشتری به فعالیت بپردازند.

او اضافه کرد: این حوادث نشان می دهد که توان و ظرفیت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بالا است و می توان از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.

او اضافه کرد: در هنگام بروز این سوانح و حوادث، سایر دستگاه ها در کنار سازمان میراث فرهنگی قرار می گیرند که نشان دهنده ظرفیت های بالای سازمان میراث فرهنگی است و قرار دریافت دستگاه های مختلف در کنار هم پیغام آور این است که در کنار هم می توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

خیاطیان اضافه کرد: خوشبختانه در موضوع اسکان گردشگران همه دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر به خوبی دارند فعالیت می نمایند و آمار بالای اقامت مسافران نشان دهنده، رونق گردشگری و سفر در نوروز 98 است.

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی در ادامه گفت: سال جاری موضوع نوروزگاه ها نیز به خوبی در استان ها اجرا می گردد و حمایت های لازم از نوروزگاه ها انجام می گردد و اعتباراتی نیز برای این موضوع تخصیص یافته است.

او توضیح داد: در نوروزگاه ها علاوه بر معرفی جاذبه های گردشگری و آداب و رسوم و آثار فرهنگی تاریخی و برگزاری مراسم شاد و موسیقی های سنتی، سوغات و صنایع دستی استان ها نیز عرضه می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 269

به "بازدید معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید