بازسازی مالی خانه به یاری ساختمانچی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، آیا تصمیم به بازسازی منزل خود دارید تا هم زیباتر گردد و هم عملکردش بهبود یابد؟

بازسازی مالی خانه به یاری ساختمانچی

جهت دریافت خدمات تعمیرات ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ساختمانچی، پس ابتدا باید برنامه ای تهیه کنید تا قسمت هایی که احتیاج به بازسازی دارند و مراحل هر بخش را در نظر داشته باشید. سپس بودجه خود را معین نموده و تعیین کنید که آیا مایلید بازسازی را بر عهده پیمانکار بگذارید یا خودتان انجامش دهید. طبیعتاً اگر خودتان مدیریت را بر عهده بگیرید هزینه ها کاهش پیدا خواهد نمود اما این لزوماً بدین معنا نیست که بدون داشتن هیچ مهارتی بازسازی ساختمان را در دست گرفته و خودتان مجری آن شوید. در صورتی که می دانید توانایی لازم برای پیشبرد کارها را دارید این امر را بر عهده بگیرید.

اگر احتیاج به یک گروه حرفه ای برای اجرای پروژه بازسازی آپارتمان و یا منزل خود دارید با کارشناسان ساختمانچی با شماره 02122685099 تماس حاصل فرمایید.

همان طور که پیش تر گفته شد یکی از مؤثرترین پارامترها در انجام بازسازی ساختمان بودجه است. درعین حال که بودجه را تعیین می کنید سعی تان بر این باشد تا با همان مقدار هزینه بهترین بهره وری را داشته باشید و زیبایی را تا حد امکان به خانه بیاورید.

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت بازسازی هر قسمت به صورت مجزا و معین بودجه و هزینه تعیین برای هر یک از این قسمت هاست. بدین ترتیب که خانه را به قسمت هایی تقسیم نموده و برای بازسازی هر بخش مراحلی با صرف هزینه تعیین در نظر داشته باشید. قسمت هایی که احتیاج به تعمیر و ترمیم اساسی و بعضاً تغییر مصالح ساختمانی دارند را در اولویت قرار دهید چراکه علاوه بر اینکه ممکن است خرید و استفاده از مصالح ساختمانی هزینه بیشتری نسبت به سایر مراحل داشته باشد، عملاً بازسازی بدون رعایت این مرحله فایده چندانی بر عملکرد و بالا بردن عمر مفید ساختمان نداشته و تنها می تواند در زیباسازی فضا تأثیرگذار باشد.

https://www.sakhtemanchi.com/آشنایی-با-انواع-مصالح-ساختمانی/

پس از معین بودجه، اولویت ها و مراحل هر قسمت آغاز به تحقیق و پژوهش کنید. ببینید که از کدام فروشگاه ها در چه قسمت هایی از شهر می توانید با صرف کمترین هزینه همان چیزی را که لازم دارید و مطابق میلتان است، تهیه کنید؛ اما دقت داشته باشید که در این حین از کیفیت غافل نمانید چون درصورتی که جنس بی کیفیت بخرید به احتمال زیاد مجدداً مجبور به خرید آن خواهید شد. حراجی ها را از یاد نبرید و تا جایی که می توانید جست وجو نموده و سعی کنید لوازم و وسایل را به کمترین هزینه و با بهترین کیفیت خریداری کنید، اما اگر پیروز نشدید بهتر است چند مورد کم اهمیت تر را از لیست خارج نموده و بعداً نسبت به خریداری آن ها اقدام کنید.

بعد از برطرف مسائل سازه ای اولین موضوعی که جلب توجه می نماید درب است. پس درب در بازسازی خانه اهمیت زیادی دارد زیرا اولین موردی است که هرکسی آن را می بیند. اگر بودجه لازم برای تعویض آن را ندارید کافی است درب را مجدداً رنگ کنید. در رنگ آمیزی دقت نموده و سعی کنید تا حد امکان جو متنوع تری را برایتان فراهم کند. در رنگ آمیزی درب تا می توانید از رنگ دیوارها نیز ایده بگیرید.

تغییر رنگ و طرح دیوارها نیز از عوامل به شدت مؤثر در تغییر فضای خانه هست. بازسازی خانه با در نظر دریافت این جزئیات است که تکمیل می گردد بنابراین تغییر رنگ دیوارها را جدی بگیرید و در انتخاب کاغذ دیواری و یا رنگ درست و متناسب با فضا دقت داشته باشید.

https://www.sakhtemanchi.com/انواع-کاغذ-دیواری/

اکنون که برای بازسازی خانه دست به کار شده اید به فکر فضاهای کوچک باشید و سعی کنید با رعایت یک سری از قوانین مربوط به فضاهای کوچک، این قسمت ها را بزرگ تر ازآنچه که هست نشان دهید. با مواردی مثل استفاده از رنگ های روشن، پرده قدی و نورپردازی درست می توان فضا را بزرگ تر نشان داد.

در کنار تمامی مواردی که گفته شد اهمیت بازسازی آشپزخانه را از قلم نیاندازید. بدین منظور می توانید کابینت، شیرآلات و یا هر قسمتی را در آشپزخانه تغییر داد اگر هزینه کافی برای اجرای این تغییرات در آشپزخانه را ندارید می گردد از برچسب هایی برای وسایل برقی که رنگ استیل دارند و یا برچسب هایی برای کابینت که کاملاً نمای آن را تغییر می دهند، استفاده گردد. دقت داشته باشید که اگر این برچسب ها به درستی استفاده شوند، ماهیت آن ها اصلاً تعیین نبوده و چنان نمایان هستند که انگار جنس خود مواد است و واقعاً لوازم و وسایل تغییر نموده اند.

https://www.sakhtemanchi.com/انواع-کابینت-آشپزخانه/

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 596

به "بازسازی مالی خانه به یاری ساختمانچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی مالی خانه به یاری ساختمانچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید