تاخیر در انتشار ایموجی های 2021 به دلیل شیوع ویروس کرونا

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، سازمان غیرانتفاعی Unicode Consortium گفت که به دلیل مسائل پیش آمده پس از شیوع ویروس کرونا عرضه ایموجی های جدید 2021 به تاحیر خواهد افتاد.

تاخیر در انتشار ایموجی های 2021 به دلیل شیوع ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار ، سازمان غیرانتفاعی Unicode Consortium که مسئولیت انتشار ایموجی های جدید را بر عهده دارد، زمان انتشار نسخه جدید آیکون های سال آینده را شش ماه (از مارس 2021 به سپتامبر) به تعویق انداخته است. این سازمان همه شرکت های فناوری عظیم از جمله اپل، گوگل و فیسبوک را به عنوان اعضای این اتفاق اعلام نموده است. با این حال، به عنوان یک سازمانی غیرانتفاعی، تا حد زیادی به یاری داوطلبان اداره می گردد.

رئیس Unicode Consortium گفت: ما در شرایط فعلی شنیدیم که همکاران ما کار های زیادی برای انجام دارند و تصمیم گرفتیم به نفع داوطلبان و سازمان های وابسته به استاندار، زمان انتشار را به تعویق بیاندازیم.

این تاخیر به طور اختصاصی به Unicode 14.0 تعلق دارد که ایموجی های و کاراکتر های جدیدی برای دستیابی به متن استاندارد یونیکد را معرفی می نماید. به طور معمول این سازمان ایموجی های جدید را در اوایل بهار معرفی می نماید، زیرا با این کار به صنعت فناوری زمان کافی برای اضافه شدن آن ها به اندروید، iOS و ویندوز تا فصل پاییز داده می گردد.

اما به دلیل تاخیر پیش آمده، اکنون ممکن است سال 2021 از ایموجی های جدید خالی باشد. طبق گفته Emojipedia، Unicode 14.0 اکنون برای سپتامبر 2021 برنامه ریزی شده است، به این معنی که سیستم عامل های اصلی تا اواخر سال 2021 یا احتمال زیاد نیمه اول سال 2022 شانس اضافه کردن این بروز رسانی ها را ندارند.

از طرف دیگر اگر بخواهیم مثبت اندیش باشیم، کنسرسیوم وقت بیشتری را برای ارائه ایده های جدید ایموجی در Unicode 14.0 به عموم می دهد. مهلت دریافت پیشنهادات از ژوئن تا سپتامبر 2020 تمدید شده است. علاوه بر این، این سازمان غیرانتفاعی در نظر دارد بعضی از ایموجی های جدید، موسوم به emoji sequences را اواخر امسال به وسیله نسخه 13.1 Unicode معرفی کند.

ضمناً، انتظار داشته باشید که در اواخر امسال میلادی از نسخه اخیراً معرفی شده Unicode 13.0، یک دسته از ایموجی های جدید وارد بازار شوند. 117 ایموجی جدید که موارد جالبی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 969

به "تاخیر در انتشار ایموجی های 2021 به دلیل شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر در انتشار ایموجی های 2021 به دلیل شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید