ساخت ویلای کوچک: تغییر نام خیابان باغ فردوس به سینمای ایران

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرگزاری خبرنگاران- حدفاصل خیابان ولیعصرتا ابتدای ورودی موزه سینما به نام سینمای ایران نامگذاری شد.

ساخت ویلای کوچک: تغییر نام خیابان باغ فردوس به سینمای ایران

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موزه سینما، تغییر نام خیابان باغ فردوس به سینمای ایران در پی درخواست موزه سینمای ایران از شورای شهر تهران ، شهردار منطقه و موافقت کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی تهران اجرا شده است.

شهرداری با توجه به تاثیر فرهنگی مجموعه موزه سینما بر محدوده پیرامون خود و با توجه به اینکه گردشگران داخلی و خارجی و هنرمندان که از این مجموعه فرهنگی- تاریخی بازدید می نمایند از این راستا عبور نموده بنابراین این معبر به نام سینمای ایران تغییر یافت.

لازم به ذکر است، تالارهای موزه سینمای ایران در ایام نوروز به جز اول و سیزدهم فروردین از 9 صبح تا 19 میزبان علاقمندان به تاریخ سینمای ایران است.

بعلاوه سینماهای این مجموعه فرهنگی- تاریخی از ساعت 11 تا 23 فیلم های مندرج در جدول اکران سینماهای تهران را نمایش می دهد و بخش های عرضه محصولات فرهنگی، هنری از ساعت 9 صبح تا 24 میزبان علاقمندان به فرهنگ و هنر هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2043

به "ساخت ویلای کوچک: تغییر نام خیابان باغ فردوس به سینمای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت ویلای کوچک: تغییر نام خیابان باغ فردوس به سینمای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید