حفظ وحدت و یگانگی مقابله با جنگ مالی دشمنان است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، سید احسن علوی شامگاه یکشنبه در نشست با روحانیون و علمای استان کردستان، اظهارداشت: ملت ایران متحدتر از هر زمانی در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند و دشمنی های جبهه استکبار موجب تقویت انسجام و همدلی ملت ایران شده است.

حفظ وحدت و یگانگی مقابله با جنگ مالی دشمنان است

وی با اشاره به اینکه دشمنان در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی با توطئه های بی شمار خود موجب وحدت و انسجام ملی ما شدند، اضافه کرد: این وحدت و یکی بودن همچنان احتیاج است و باید ادامه پیدا کند.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستاوردها و پیشرفت های بزرگی به برکت انقلاب اسلامی شامل حال مردم ایران شده است و امروز شاهد قرار دریافت جمهوری اسلامی ایران در صندلی های رفیع علمی، مالی و سیاسی در سطح جهانی هستیم.

علوی یادآور شد: دشمنان نظام اسلامی بعد از ناکامی در جنگ نرم تصمیم دریافتد همزمان جنگ مالی تمام عیاری را علیه ملت ایران راه بیندازند، اما ایران اسلامی به عنوان کشوری با امنیت بالا در شرایطی که خاورمیانه با نا امنی های زیادی روبرو است به حیات خود مقتدرانه ادامه می دهد.

وی بیان نمود: کشورهای اطراف ما مورد آماج توطئه های استکبار قرار گرفته است و دشمنان به دنبال فرصتی هستند که امنیت و آسایش ما را خدشه دار نمایند و همچنان با دخالت در امور کشورهای منطقه بدنبال ایجاد نا آرامی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 130

به "حفظ وحدت و یگانگی مقابله با جنگ مالی دشمنان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفظ وحدت و یگانگی مقابله با جنگ مالی دشمنان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید