خبرنگاران 54 درصد واحدهای صنفی شمال خوزستان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می نمایند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، دزفول- خبرنگاران- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: فقط 54 درصد از واحدهای صنفی شمال خوزستان که کد رهگیری سلامت دریافت نموده اند دستورالعمل های بهداشتی را در راستای مبارزه با بیماری کرونا رعایت می نمایند.

خبرنگاران 54 درصد واحدهای صنفی شمال خوزستان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می نمایند

شاپور مسعودی فر روز پنجشنبه اضافه نمود: از مجموع 25 هزار کارگاه و مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرهای دزفول، شوش و گتوند به میزان 100 درصد آنالیز اولیه صورت گرفت که نتایج حاصل شده تا حدودی نگران نماینده است چرا که فقط 69 درصد از واحدهای صنفی این منطقه مجوز و کد رهگیری سلامت داشتند.

وی گفت: بعد از گذشت 2 هفته از صدور مجوز 30 درصد از اصناف شمال خوزستان اقدام به دریافت کد رهگیری نکردند و 54 درصد از واحدهای صنفی که کد رهگیری دریافت نموده بودند نیز پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه فعالیت های این صنف ها ممکن است خطرناک باشد گفت: فقط امروز و فردا برای دریافت کد رهگیری فرصت باقی است.

مسعودی فر اضافه نمود: با وجود اینکه قرار نبود آرایشگاه های زنانه و مردانه و رستوران ها در 2 هفته گذشته بازگشایی شوند ولی بعضی از این صنف ها فعالیت خود را شروع نموده بودند در حالی که هنوز مجوز دریافت ننموده اند .

وی بیان داشت: مردم باید این مطالبه را داشته باشند که کدام یک از صنف ها اجازه فعالیت دارند و صنف هایی که کد رهگیری دارند باید ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی باشند .

مسعودی فر گفت: به شدت نگران عادی شدن شرایط از طرف مردم هستیم، فعالیت های مالی عادی شده ولی شرایط بیماری هنوز عادی نیست، هفته گذشته تعداد مبتلایان روزانه در بیمارستان دزفول به صفر رسیده بود ولی اکنون به روزی چهار نفر افزایش یافته و این نشانه عادی نبودن شرایط است.

وی از افرادی که بیماری زمینه ای دارند خواست به مراکز 16 ساعته مراجعه نمایند تا از آنها نمونه گیری انجام گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 991

به "خبرنگاران 54 درصد واحدهای صنفی شمال خوزستان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 54 درصد واحدهای صنفی شمال خوزستان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید