دستمزد یک میلیون دلاری خواننده زن در مراسم ازدواج دختر ملک سلمان

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرنگاران : یک خواننده زن عربی از دریافت یک میلیون دلار برای مشارکت در جشن ازدواج دختر ملک سلمان اطلاع داد.

دستمزد یک میلیون دلاری خواننده زن در مراسم ازدواج دختر ملک سلمان

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، اصاله نصری خواننده زن عربی تصاویری از حضور خود در جشن ازدواج شاهزاده الحصه دختر ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان ، منتشر کرد.

این هنرمند با ابراز خوشحالی از حضور در جشن ازدواج دختر ملک سلمان، آن را شب غیرمعمولی توصیف کرد و برای این شاهزاده سعودی سعادت و آرامش در ازدواج را آرزو کرد.

وی تصاویر مربوط به مراسم ازدواج این شاهزاده سعودی را در صفحه شخصی خود در سایت شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

براساس گزارش منابع جامعه هنری شاهزاده الحصه برای حضور این هنرمند سوری در مراسم عروسی یک میلیون دلار به وی پرداخت نموده است.

اصاله نصری در مورد جشن ازدواج شاهزاده حصه گفت: مراسم ازدواج او بسیار شاد و مفرح و یک شب غیر معمولی بود.

حصه بنت ملک سلمان رئیس افتخاری انجمن مسئولیت اجتماعی است که در 2 ژوئن سال 2020 این سمت را به عهده گرفت. وی مدرس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه ملک سعود است و با شاهزاده فهد بن سعد بن عبدالله بن ترکی آل سعود ازدواج نموده است.

حصه تنها دختر ملک سلمان بن عبدالعزیز ، از همسرش سلطانه بنت ترکی بن احمد السودیری است که وی پس از سالها رنج بردن از بیماری ، در سن 71 سالگی درگذشت.

خانواده سلطنتی سعودی روز دوشنبه 12/10/1442 هجری قمری ، ازدواج حصه ، تنها دختر ملک سلمان ، با شاهزاده فهد بن سعد بن عبدالله بن ترکی آل سعود را اعلام کردند.

90 درصد درآمد حاصل از فروش نفت عربستان به عنوان های مختلف به جیب شاهزادگان سعودی می رود و از این درآمد تنها 10 درصد عاید مردم عربستانی می گردد که بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی معارضان این کشور بسیاری از مردم این کشور زیر خط فقر قرار دارند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1684

به "دستمزد یک میلیون دلاری خواننده زن در مراسم ازدواج دختر ملک سلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمزد یک میلیون دلاری خواننده زن در مراسم ازدواج دختر ملک سلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید