ملاقات وزیر خارجه ژاپن و رئیس گروه مردم در مجلس اروپا با ظریف

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، یوشیمیتسو موتگی وزیر امور خارجه ژاپن بعدازظهر امروز (شنبه) با محمدجاد ظریف وزیر همتای ایرانی خود در حاشیه نشست کنفرانس امنیتی مونیخ ملاقات کرد.

ملاقات وزیر خارجه ژاپن و رئیس گروه مردم در مجلس اروپا با ظریف

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

روابط دوجانبه و موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی موضوع مصاحبهی طرفین بود.

همچنین در ملاقات مانفرد و بر رئیس گروه مردم در مجلس اروپایی با ظریف تعهدات اروپا در قبال برجام و همچنین کاهش تعهدات برجامی ایران و اوضاع منطقه غرب آسیا مورد مصاحبه و گفتگو نهاده شد.

لازم به ذکر است، صبح امروز اعضای شورای روابط خارجی اتحادیه اروپایی با ظریف ملاقات و در مورد برجام، تعهدات اروپا در این زمینه و همچنین مسائل منطقه ای و بین المللی مصاحبه و گفتگو کردند.

همچنین در ملاقات وادیم پریستایکو وزیر امور خارجه اوکراین با ظریف طرفین در مورد هواپیمای اوکراینی و همچنین همکاری دو کشور در تحقیقات در این خصوص گفتگو کردند. کوشش برای التیام آلام بازماندگان این سانحه مورد تاکید طرفین نهاده شد.

صبح امروز اعضای شورای روابط خارجی اتحادیه اروپایی با ظریف ملاقات و در مورد برجام، تعهدات اروپا در این زمینه و همچنین مسائل منطقه ای و بین المللی مصاحبه و گفتگو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین روز گذشته نیز با وزرای خارجه عمان، کرواسی، چین، فنلاند، واتیکان، چک، نخست وزیر و وزیر خارجه کانادا و گروه ریش سپیدان(مقام های بلند پایه اسبق سازمان ملل متحد) ملاقات و مصاحبه کرد.

پنجاه و ششمین کنفرانس امنیتی مونیخ از روز گذشته(آدینه) به مدت سه روز شروع به کار کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 915

به "ملاقات وزیر خارجه ژاپن و رئیس گروه مردم در مجلس اروپا با ظریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات وزیر خارجه ژاپن و رئیس گروه مردم در مجلس اروپا با ظریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید