سودان، طرح شورای حاکمیتی برای بازسازی ساختار نیروهای مسلح

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رئیس شورای حاکمیتی سودان از طرحی برای بازسازی ساختار نیروهای ارتش و واکنش سریع این کشور پرده برداشت.

سودان، طرح شورای حاکمیتی برای بازسازی ساختار نیروهای مسلح

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه های قدیمی کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رسانه های سودانی، عبدالفتاح البرهان رئیس شورای حاکمیتی سودان از طرحی برای بازسازی نهاد ارتش و نیروهای واکنش سریع متناسب با شرایط کنونی و شرایط آینده اطلاع داد.

وی طی سخنانی در مراسم فارغ التحصیلی هشتمین دوره نیروهای واکنش سریع در دانشکده نظامی در خارطوم پایتخت سودان گفت: در راه توسعه نیروهای مسلح و نیروهای واکنش سریع همه کوشش می کنیم که ساختار این نیروها را براساس نیازهای کنونی و نیازهای آینده و متناسب با مأموریت های آنها بازسازی کنیم.

البرهان گفت: در آستانه مرحله جدیدی بعد از مرحله انتقالی هستیم و باید نیروهای متخصص و حرفه ای داشته باشیم تا بتوانند مأموریت های خود را به نحو احسن انجام داده و به منافع کشور خدمت نمایند.

از سوی دیگر محمد حمدان دقلو نایب رئیس شورای حاکمیتی به نیروهای سیاسی پیشنهاد داد تا میثاق نامه شرف را برای حمایت از دموکراسی در کشور امضاء نمایند.

حمیدتی گفت: از مهمترین وظایف نیروهای مسلح و واکنش سریع حمایت از فرایند دموکراسی تا زمان برگزاری انتتخابات آزاد و شفاف در کشور است.

دوره 39 ماهه انتقالی در سودان از بیست و یکم آگوست گذشته شروع شده است و در انتها این دوره انتخابات برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 743

به "سودان، طرح شورای حاکمیتی برای بازسازی ساختار نیروهای مسلح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سودان، طرح شورای حاکمیتی برای بازسازی ساختار نیروهای مسلح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید