شنبه، روز سرنوشت ساز بورس، آیا صف های فروش جمع می شود؟

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، در جریان معاملات هفته گذشته بازار سهام به دلیل افزایش تنش ها در منطقه و قیمت گذاری دستوری فولاد روندی نزولی پیدا کرد اما بورس در ادامه چه می شود؟

شنبه، روز سرنوشت ساز بورس، آیا صف های فروش جمع می شود؟

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در مصاحبه با خبرنگاران در رابطه با بورس فردا گفت: اگر فردا صف های فروش جمع نگردد و بورس محدوده حمایتی را از دست بدهد باید انتظار ریزش های بیشتر را داشت و بازگشت فرایند صعودی سخت تر می گردد.

به نظر می رسد که فردا، روز سرنوشت سازی برای سهامداران است. روزی که یا صف های فروش جمع می گردد و بازار به فرایند تعادلی مثبت بر می گردد یا اینکه افراد بیشتری وارد صف فروش می شوند و این مساله به افت بیشتر شاخص کل منجر می گردد.

در مقابل این نگرانی، ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه می گوید صف های فروش در بورس فردا جمع می گردد و از یکشنبه بازار فرایند بهتری خواهد داشت.

این پیش بینی در حالی است که پیش از این هم بسیاری از کارشناسان گفته بودند فرایند صعودی بورس از نیمه دوم دی ماه آغاز می گردد. همچنین هفته آینده، آخرین هفته کاری دولت دونالد ترامپ در آمریکاست و روی کار آمدن بایدن می تواند امیدواری های جدیدی در بازار سرمایه ایران ایجاد کند.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1432

به "شنبه، روز سرنوشت ساز بورس، آیا صف های فروش جمع می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شنبه، روز سرنوشت ساز بورس، آیا صف های فروش جمع می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید