شیمیدر، مهرام و پتروشیمی رقیبان اصلی شهرداری گرگان هستند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، محمدمهدی ایزدپناه شامگاه پنجشنبه پس از شکست تیم نیروی زمینی مقابل شهرداری گرگان در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری گرگان بازی بسیار خوبی انجام داد و تاکتیک های حمله را به خوبی اجرا کرد و پیروز شد.

شیمیدر، مهرام و پتروشیمی رقیبان اصلی شهرداری گرگان هستند

وی افزود: بازیکنان ما جوان هستند و خیلی از آنها برای نخستین بار در چنین جوی و جلوی این همه تماشاگر بازی کردند و تحت فشار بودند اما توانمندی آنها بیش از اینهاست.

ایزدپناه در خصوص حضور دو بازیکن گرگانی در ترکیب تیم نیروی زمینی بیان نمود: خشایار علی اکبری و ستار شیخ دو بازیکن گرگانی ما هستند که در تیم های ملی پایه بازی می کنند و آینده روشنی دارند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما سرباز هستند و مانند دیگر بازیکنان لیگ برتر شرایط عادی ندارند اما قول می دهم در نیم فصل دوم تیم متفاوتی از نیروی زمینی ببینید.

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی در خصوص شانس تیم شهرداری گرگان برای قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال گفت: شهرداری گرگان رقابت سختی با تیم های شیمیدر، مهرام و پتروشیمی خواهد داشت و البته پالایش نفت و اکسون هم تیم های خوبی هستند.

ایزدپناه افزود: شهرداری گرگان اگر می خواهد برای قهرمانی رقابت کند باید یک بازیکن خارجی دیگر به خدمت بگیرد زیرا دیگر تیم ها بسیار قدرتمند هستند.

وی ادامه داد: شیمیدر، مهرام و پتروشیمی هر کدام از چند بازیکن ملی پوش بهره می برند در حالی که شهرداری گرگان بازیکنان ملی پوش کمتری دارد.

ایزدپناه شرح داد: البته شهرداری گرگان بازیکنان خوبی روی نیمکت دارد و امیدوارم با انسجام و تلاش بیشتر نتیجه خوبی در این فصل بگیرند.

وی در خصوص تفاوت تیم شهرداری گرگان با زمان سرمربیگری خودش در این تیم اظهار کرد: آن زمان ناله می کردیم که بودجه می خواهیم اما در حال حاضر شرایط فرق کرده و تفاوت بودجه با آن رمان پنج میلیارد تومان است.

لازم به ذکر است؛ در هفته دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم های شهرداری گرگان و نیروی زمینی بعدازظهر پنجشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 78 بر 49 تیم شهرداری گرگان به انتها رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 544

به "شیمیدر، مهرام و پتروشیمی رقیبان اصلی شهرداری گرگان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیمیدر، مهرام و پتروشیمی رقیبان اصلی شهرداری گرگان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید