ظرفیت دنیای مجازی برای حوزه گردشگری و مالی استفاده گردد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، سید علی اکبر پرویزی عصر امروز در نشست با فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خراسان شمالی پس از استماع مسائل و خواستههای نمایندگان بخش های مختلف، اضافه نمود: هریک از بخش ها ها با مسائلی روبرو هستند که برای برطرف مسائل آنان اقداماتی اجرا شده و یا در حال پیگیری است.

ظرفیت دنیای مجازی برای حوزه گردشگری و مالی استفاده گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کوشش برای کاهش مسائل فرهنگیان

وی با بیان اینکه یکی از خواسته های جامعه معلمین در استان برطرف تبعیض است، گفت: معلمان به دلیل آگاهی و اطلاعاتی که از مسائل جامعه و اطراف خود دارند بدون شک از بعضی تبعیض ها رنج می برند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به انجام بعضی از اقدامات در حوزه آموزش و پروش گفت: در شرایط فعلی کشور، در خراسان شمالی 600 کلاس درس تا ابتدای مهرماه تحویل داده می گردد.

پرویزی گفت: در سفر اخیر ریاست جمهوری به خراسان شمالی 91 درصد اعتبارات برای حذف مدارس خشتی و گلی اختصاص داده شد که با برنامه ریزی های اجرا شده، تا خاتمه سال آینده تمام مدارس خشتی و گلی استان حذف خواهد شد.

وی اضافه نمود: همچنین مقرر شده است تا دهیاری های استان، دو میلیارد تومان از منابع خود را به تعمیرات مدارس در روستاها اختصاص دهند تا دانش آموزان از کلاس های درس به خوبی بهره مند شوند.

تشکیل پنجره واحد برای جذب سرمایه گذار

استاندار خراسان شمالی در مورد برطرف مسائل حوزه اصناف نیز گفت: بازار توانمندی های خوبی در همه زمینه ها دارد و از این جهت باید به مسائل اصناف نیز توجه ویژه داشت.

وی اضافه نمود: اتحاد و انسجام بیشتر بین اصناف، زمینه موفقیت حداکثری آنان در حوزه های مختلف، از جمله حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را فراهم می سازد.

پرویزی توضیح داد: به منظور برطرف مسائل اصناف، پنجره واحد در استان تشکیل شده که با جذب سرمایه گذار بخشی از مسائل این قشر برطرف می گردد.

وی همچنین فراهم سازی فضای امن برای جذب سرمایه گذار در خراسان شمالی را مورد تاکید واقع شده است.

حمایت از موسیقی سنتی و برگزاری جشنواره های فرهنگی

نماینده عالی در دولت در خراسان شمالی با اشاره به نیازهای حوزه گردشگری نیز توضیحاتی داد و گفت: با پیشرفت تکنولوژی، دنیای مجازی بهترین پتانسیل برای حوزه مالی و گردشگری است که تا کنون از آن غفلت شده است.

وی همچنین از حمایت استانداری خراسان شمالی از موسیقی سنتی و برگزاری جشنواره های هنری اطلاع داد وعنوان کرد: هنرمندان استان با مسائل بسیار زیادی روبرو هستند اما امیدواریم با بعضی اقدامات موثر هنرمندان استان از مسائل فارغ شوند.

حمایت از طرح های نخبگان

پرویزی گفت: در حوزه نخبگان نیز استانداری خراسان شمالی آمادگی دارد تا از ایده هایی که قابلیت اجرایی دارند، حمایت کند.

وی در بخش تشکل های غیر دولتی نیز اظهار کرد: نگاه دولت واگذاری اختیارات و اقدامات به بخش غیر دولتی است.

پرویزی توضیح داد: ثابت شده هر موقع اختیارات به مردم و بخش های غیردولتی واگذار شده نتایج خوبی حاصل شده است.

وی گفت: در این راستا، استانداری از سرمایه گذرانی که اتمام طرح های نیمه تمام را قبول نمایند، حمایت می نماید.

به گفته نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، دولت با اعمال روش جدید در کوشش است تا با پرهیز از کارهای اجرایی و تصدی گری، وارد حوزه سیاستگذاری و برنامه ریزی گردد.

پیگیری مسائل رسانه ها

پرویزی همچنین گفت: در حوزه رسانه و مطبوعات نیز با توجه به شرایط فعلی مسائل آنان برطرف نشده و پیگیریها به صورت جدی ادامه دارد.

وی اضافه نمود: اصحاب رسانه به رغم مسائلی دارند همچنان در راستای اطلاع رسانی و بالا بردن سطح آگاهی جامعه و توسعه همه جانبه استان رسالت خود را انجام می دهند.

استفاده بیشتر از توانمندی های زنان

استاندار خراسان شمالی با تاکید براینکه در بخش مدیریت زنان نگاه ها باید بهتر گردد توضیح داد: زنان نیمی از جمعیت استان را تشکیل می دهند که از توانمندی های آنان باید بیشتر استفاده کرد.

وی گفت: سال جاری برای نخستین بار اعتباری برای راه اندازی مرکز زنان آسیب دیده در خراسان شمالی پیش بینی شده است.

یاری به استقرار روحانیون مستقر در روستاها

پرویزی ادامه داد: در خراسان شمالی خانه های عالم بسیاری ساخته شده ولی هنوز عالم مستقر در این مکان ها نداریم.

وی اضافه نمود: هر روحانی در روستاها مستقر گردد از منابع دهیاری ها ساختمان خوبی در اختیارشان قرار می دهیم تا به تبلیغ و مسائل دینی در روستاها بپردازند.

به کارگیری فرزندان شهدا و جانبازان

استاندار خراسان شمالی با اشاره به پیگیری بیمه تکمیلی درمانی جانبازان گفت: علاوه بر این، طی دو سال گذشته بیش از 200 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان در استان به کارگیری شدند.

توجه به اقلیت های دینی

نماینده عالی دولت با بیان اینکه در خراسان شمالی اقلیت ها و اقوام مختلفی در سایه وحدت و همدلی و بدون هیچگونه مسئله ای ساکن هستند، اضافه نمود: طی دو سال گذشته اقدامات خوبی برای برطرف مسائل اقلیت ها اجرا شده و کوشش می کنیم تا با استمرار این اقدامات، مسئله ای برای آنان ایجاد نگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 676

به "ظرفیت دنیای مجازی برای حوزه گردشگری و مالی استفاده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت دنیای مجازی برای حوزه گردشگری و مالی استفاده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید