مرتضی شریفی تمایل داشت در ارومیه بازی کند، شهداب تیم خوبی است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با برگزاری هفت ملاقات پیگیری خواهد شد. تیم شهرداری ارومیه که در هفته نخست بازی ها از سد آذرباتری گذشت این هفته در یزد، میهمان شهداب است.

مرتضی شریفی تمایل داشت در ارومیه بازی کند، شهداب تیم خوبی است

پیمان اکبری در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل شهداب یزد گفت: شهداب تغییر و تحولات خوبی نسبت به سال گذشته داشته است ما نیز تیم خوبی هستیم امیدوارم بازی با کیفیتی گردد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: در بازی های هفته نخست ممکن است تیم ها نتوانند توانمندی های خود را به نمایش بگذارند. با تمام مسائل امیدورام بازی خوبی از دو تیم روز چهارشنبه ببینیم.

وی درباره بازی هفته اول مقابل آذرباتری ارومیه گفت: بازیکنانم مقابل ایم تیم خوب بازی کردند و اجازه بازی به آنها ندادند.

اکبری درباره تاثیر کرونا بر رقابت های لیگ برتر و مسائل پیش آمده برای دو تیم در ابتدای بازی ها گفت: در ادامه مسابقات نیز کرونا می توانند بر بازی تاثیر گذار باشد و تیم ها درگیر شوند. اگر باشگاه ها، تیم ها، میزبانان و میهمانان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند شاید کم تر دچار این معضل شویم.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه درباره به خدمت دریافت مرتضی شریفی گفت: شریفی از چند تیم داخلی و خارجی پیشنهاد داشت اما شریفی با توجه به شرایط کرونا تمایل داشت در ارومیه و کنار خانواده اش بازی کند. شاید از نظر اقتصادی دربرابر پیشنهادات دیگر ضرر کرد اما ارق همشهری بودن و ترک بودنش باعث شد تیم شهرداری ارومیه را انتخاب کند و تصمیم خوبی برای خودش و والیبالش بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1212

به "مرتضی شریفی تمایل داشت در ارومیه بازی کند، شهداب تیم خوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتضی شریفی تمایل داشت در ارومیه بازی کند، شهداب تیم خوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید