مهدی طارمی را دوباره مسخره کردند!

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، در جریان برگزاری تور جهانی مسابقات پدل که به وسیله شبکه ELEVEN پرتغال پخش می شد، گزارشگران یک ملاقات با مطرح کردن نام مهدی طارمی، به این مهاجم بابت بازی جوانمردانه کنایه زدند و او را مورد تمسخر قرار دادند.

مهدی طارمی را دوباره مسخره کردند!

انعکاس این اظهارات، واکنش فرانسیسکو جی مارکز مدیر ارتباطات باشگاه پورتو را در پی داشت. مارکز با انتشار پیغامی در توییتر نوشت: یک نمونه دیگر برای این مجموعه. شبکه ELEVEN بار دیگر پورتو و طارمی بازیکن ما را مسخره می نماید. این آقایان بیمار هستند.

مدیر ارتباطات باشگاه پورتو در ادامه از این رفتار به عنوان تمرکزگرایی و قدرت رسانه های مرکز پرتغال یعنی لیسبون یاد کرد که بر اساس معیار و منافع خود برای کل پرتغال اظهار نظر می نمایند.

مارکز در توییت دیگری تاکید نمود که پورتو، طرفداران این باشگاه و هر طرفدار دیگری شایسته احترام است و شبکه پرتغالی نباید از این موضوع چشم پوشی کند.

بعد از پیغام مارکز، شبکه ELEVEN هم با انتشار پیغامی رسماً از اتفاقات اتفاق افتاده عذرخواهی کرد.

در پیغام این شبکه تلویزیونی آمده است: ما عمیقاً از اظهار نظر تاسف بار در نیمه نهایی تور جهانی پادل مادرید بعدازظهر ابراز پشیمانی و تاسف می کنیم. ELEVEN خود را در این نوع رفتار نمی بیند و اقدامات لازم برای عدم تکرار آن اجرا شده است.

این اولین بار نیست که طارمی در معرض کنایه ها و نقدها رسانه ها و برخی از طرفداران فوتبال در پرتغال قرار می گیرد. پورتو بار ها تاکید نموده است که رسانه های لیسبون به حمایت از تیم های این شهر یعنی بنفیکا و اسپورتینگ مشغول هستند و کمپینی علیه طارمی برای فشار روی این مهاجم و داوران وجود دارد.

حدود 20 روز پیش هم بود که در جریان مسابقات کشتی کج، گزارشگران این کشتی با مطرح کردن نام طارمی، خبرساز شدند. این گزارشگران با اشاره به زمین خوردن یکی از کشتی گیران اعلام کردند که طارمی در حال یادگیری شیرجه زدن به وسیله آن ها است!

منبع: فرارو
انتشار: 5 مهر 1401 بروزرسانی: 5 مهر 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2144

به "مهدی طارمی را دوباره مسخره کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی طارمی را دوباره مسخره کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید