نمایش دو فیلم از تایلند در موزه هنرهای معاصر تهران

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، فیلم های سندرم ها و یک قرن و عمو بونمی زندگی های گذشته اش را به یاد می آورد به کارگردانی آپیچاتپونگ ویراستاکول، در روزهای یکشنبه29 بهمن ماه ساعت17 و چهارشنبه دوم اسفند ماه ساعت 16،در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

نمایش دو فیلم از تایلند در موزه هنرهای معاصر تهران

با تور تایلند عید 99 به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در ادامه برنامه نمایش فیلم در فصل زمستان دوره پنجاهم سینما تک و در بخش آهسته با شرق، دو فیلم ازآپیچاتپونگ ویراستاکول (کارگردان تایلندی) نمایش داده می گردد.

روز یکشنبه 29 بهمن ماه ساعت 17، فیلم سندرم ها و یک قرن محصول سال 2006 ، به مدت 101 دقیقه و روز چهارشنبه دوم اسفند ماه ساعت 16، فیلم عمو بونمی زندگی های گذشته اش را به یاد می آورد محصول سال 2010، به مدت 108 دقیقه به زبان اصلی و با زیر نویس فارسی در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

داستان فیلم سندرم ها و یک قرن درباره پدر و مادر پزشک، کارگردان و خاطرات او از بزرگ شدن در محیط بیمارستان است و فیلم عمو بونمی زندگی های گذشته اش را به یاد می آورد، بر روی آخرین روزهای زندگی بونمی شخصیت اصلی فیلم تمرکز دارد. او به همراه روح همسر خود و پسر گمشده اش که در ظاهر غیر انسانی بازگشته است زندگی گذشته خود را مرور می نماید .

منبع: تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 645

به "نمایش دو فیلم از تایلند در موزه هنرهای معاصر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش دو فیلم از تایلند در موزه هنرهای معاصر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید