همراهی بانک های خصوصی آذربایجان شرقی با بخش فراوری مناسب نیست

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد و ابراز نارضایتی از همراهی نامناسب بانک های خصوصی استان با بخش فراوری، گفت: منابع مردم در بانک های خصوصی باید در استان هزینه گردد.

همراهی بانک های خصوصی آذربایجان شرقی با بخش فراوری مناسب نیست

محمدرضا پورمحمدی در هفتادمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی، اضافه نمود: در صورت عدم همکاری بانک های خصوصی، فعالان بخش خصوصی سرمایه های خود را از این بانک ها خارج می نمایند.

وی با قدردانی از عملکرد بانک های دولتی در حمایت از بخش فراوری در استان، گفت: بانک های دولتی، جور بانک ها و موسسات خصوصی استان را می کشند، در حالی که بر اساس قانون، 50 درصد منابع بانک های خصوصی باید در استان هزینه شده و نسبت مصارف به منابع این بانک ها، نسبتی قابل قبول باشد.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در رونق مالی استان، برگزاری مستمر و منظم جلسات این شورا را در سال جدید خواهان شد.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، موضوع اعتراض فعالان حوزه معدن استان به بخشنامه صادره از وزارت صمت مبنی بر معین قیمت پایه مواد معدنی در سال 99، مسائل سیستمی سامانه کارا در مورد اخذ تسهیلات بانکی برای موضوع گردشگری و درخواست تمدید امهال حق بیمه کارفرمایان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از مهم ترین دستورات آخرین جلسه شورای تبادل نظر در امسال بود که مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1536

به "همراهی بانک های خصوصی آذربایجان شرقی با بخش فراوری مناسب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراهی بانک های خصوصی آذربایجان شرقی با بخش فراوری مناسب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید