ژاپن با یاری VAR، ویتنام سخت کوش را حذف کرد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، تیم ملی فوتبال ژاپن با رجحان برابر ویتنام به نیمه نهایی جام ملت های آسیا راه یافتند.

ژاپن با یاری VAR، ویتنام سخت کوش را حذف کرد

به گزارش خبرنگاران، در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، تیم ملی فوتبال ژاپن پیروز شد با یک گل ویتنام را شکست دهد و به نیمه نهایی راه یابد.

برخلاف تصور، ویتنام بازی بهتری در آغاز مسابقه به نمایش گذاشت و توانست بازی را در دست بگیرد. کوانگ جدی ترین خطر ویتنامی ها را در اوایل نیمه نخست به وجود آورد که راهی به دروازه ژاپن نداشت.

در دقیقه 24 ضربه یوشیدا وارد دروازه ویتنام شد ولی تصاویر تلویزیونی نشان داد که توپ با دست این بازیکن برخورد نموده و به همین خاطر داور اماراتی این گل را مردود اظهار داشت. این اولین تاثیر فناوری VAR در جام ملت های 2019 بود.

در دقیقه 38 یوشیدا با یاری شوئیچی گوندا دروازه بان ژاپن، مهاجم ویتنامی ها را ناکام گذاشت تا دروازه تیم بسته بماند. مینامینو در دقیقه 43 می توانست دروازه ویتنامی ها را باز کند ولی درخشش دروازه بان ویتنام او را ناکام گذاشت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

در نیمه دوم ژاپنی ها بازی بهتری به نمایش گذاشتند. در دقیقه 56 بار دیگر فناوری VAR دخیل بود و داور اماراتی دستور به ضربه پنالتی به سود سامورایی ها را داد که ریتسو دوان این ضربه را به گل تبدیل کرد.

بعد از این گل بار دیگر ویتنامی ها برای زد ن گل تساوی جلو کشیدند. با این حال جدی ترین شانس برای گلزنی را مینامینو در دقیقه 75 از دست داد و با درخشش دروازه بان ویتنام این موقعیت نیز از دست رفت.

این دیدار در نهایت با رجحان یک بر صفر ژاپن همراه بود و این تیم به نیمه نهایی جام ملت ها صعود کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 137

به "ژاپن با یاری VAR، ویتنام سخت کوش را حذف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن با یاری VAR، ویتنام سخت کوش را حذف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید