کیهیل آمریکا را ترک می نماید و راهی چین می گردد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرنگاران: مهاجم تیم ملی استرالیا به دوران بازیگری خود در تیم نیویورک ردبولز آمریکا انتها خواهد داد تا از این پس برای تیم شانگهای شنهوای چین توپ بزند.

کیهیل آمریکا را ترک می نماید و راهی چین می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم کیهیل، مهاجم تیم ملی استرالیا که به تازگی همراه با ساکروس فاتح جام ملت های آسیا شده است، خاطرنشان کرد که به همکاری خود با تیم نیویورک ردبولز آمریکا سرانجام داده است و از این پس برای تیم شانگهای شنهوای چین بازی خواهد نمود.

کیهیل 35 ساله با اعلام اینکه برای پیوستن به شانگهای شنهوا با چند تن از اهالی سرشناس دنیای فوتبال همچون دیوید مویس، تیری آنری و آنگه پوستچ اوغلو، سرمربی تیم ملی استرالیا مشورت نموده است، گفت: از سوی اشخاص بزرگی به من توصیه شد که این اقدام را انجام دهم. فکر می کنم که تجربه مهیجی در چین در انتظارم خواهد بود. اینکه چند تیم خواستار جذبم بودند و پیشنهاد دادند، چیز خاصی است.

کیهیل اضافه نمود: من از تک تک لحظات حضورم در ردبولز لذت بردم و این تیم را با خاطراتی خوش ترک می کنم. شما باید از خودتان بپرسید که چه چیزهایی می خواهید. من هرگز به دنبال پول نبوده ام، چون اگر بودم قبل از رفتن به نیویورک ردبولز برای یکی از تیم های قطری یا چینی بازی می کردم.

کیهیل پس از سرانجام دادن به دوران حضور هشت ساله اش در اورتون در سال 2012، سه فصل در نیویورک ردبولز توپ زد. او در جام ملت های آسیا هم سه گل برای تیم ملی استرالیا به ثمر رساند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 533

به "کیهیل آمریکا را ترک می نماید و راهی چین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیهیل آمریکا را ترک می نماید و راهی چین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید