یوسفی: وجود وحدت و همدلی بین مسئولان قوا امری لازم است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، سخنگوی فراکسیون جبهه انقلاب اسلامی تاکید نمود که تقابل راه چاره مسائل نیست بلکه ما احتیاج به همفکری و برنامه ریزی برای بهره گیری از تمام ظرفیت های داخلی داشته و باید با همکاری به دنبال راهکارهای عملیاتی باشیم.

یوسفی: وجود وحدت و همدلی بین مسئولان قوا امری لازم است

مجتبی یوسفی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به ضرورت تدبیر مسئولانه و حرکت همدلانه برای حل مسائل کشور، اعلام کرد: وحدت، همدلی و هم فکری یکی از مولفه هایی است که در شرایط عادی و حتی در نبود جنگ مالی و تحریم های ظالمانه برای رشد و توسعه کشور لازم است . اما این روزها که کشور و مردم ما با تحریم های ظالمانه آمریکایی و فشار مالی حداکثری روبرو هستند وجود این مولفه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی در ادامه اظهار کرد: از نظر ایدئولوژیک انقلاب اسلامی شیوه نوینی از حکمرانی را در دنیا رقم زد که بر حریت، آزادی و استقلال راسخ بوده و توانست مسیری را طی کند که به یک قدرت برتر منطقه ای تبدیل گردد. برای ادامه فرایند توسعه و رشد کشور وجود وحدت و همدلی بین مسئولان قوای سه قوه امری لازم است. با نگاه تعاملی و برادرانه و همفکری با یکدیگر می توان به گونه ای برنامه ریزی کرد که کاستی های موجود نیز کم رنگ تر شده و به راهکار های عملیاتی برای حل مسائل دست یافت.

نماینده مردم اهواز در مجلس توضیح داد: اگر این نگاه نباشد شرایط سخت تر خواهد شد. ملت ایران همیشه با وجود گلایه هایی که از عملکرد دولتمردان و مسئولان داشته اند، با صبر و حوصله پشت انقلاب خود ایستاده اند. ما نیز نسبت به سیاست های غلط دولت در سال های گذشته گلایه مند هستیم اما تقابل راهکار مسائل نیست بلکه ما احتیاج به همفکری و برنامه ریزی برای بهره گیری از تمام ظرفیت های داخلی داشته و باید با همکاری به دنبال راه چارههای کارشناسی باشیم.

وی در ادامه تاکید نمود: با ایجاد تنش، مصاحبه و شعار مسئله ای از مردم حل نمی گردد ما احتیاج به همکاری سه قوه داریم. مجلس که وظیفه قانون گذاری و ریل گذاری را برعهده داشته و دولت نیز وظیفه اجرایی را عهده دار است. قوه قضاییه نیز وظیفه نظارتی و برخورد با متخلفان را دارد. با هم افزایی بین بخشی همانند 40 سال گذشته می توانیم از این برهه حساس نیز عبور کنیم. اما اگر هم افزایی نباشد تنها مسائل تشدید می گردد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: بعضی ها متاسفانه به جای تمرکز بر روی برنامه ریزی و حل مسائل علاقه مند به حاشیه سازی هستند. متاسفانه شاهد هستیم بعضی از جریانات سیاسی در فضای سیاست به دنبال راه چاره هستند. مصاحبه ها و موضع گیری های غیر ضرور راه چاره مسائل نیست بلکه ما احتیاجمند همفکری و تصمیمات کارشناسی برای برطرف مسائل مردم هستیم. با این نگاه می توانیم از تحریم ها به عنوان یک فرصت برای رشد مالی با توجه به ظرفیت های داخلی استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1288

به "یوسفی: وجود وحدت و همدلی بین مسئولان قوا امری لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسفی: وجود وحدت و همدلی بین مسئولان قوا امری لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید