102 طرح عمرانی و خدماتی ساوه اماده بهره برداری

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، در ایام الله دهه فجر امسال 102 طرح در شهرستان ساوه به بهره برداری می رسد.

102 طرح عمرانی و خدماتی ساوه اماده بهره برداری

الیاسی سرپرست فرمانداری شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگاران اراک با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر امسال 102 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ساوه به بهره برداری خواهد رسید این موضوع را به صورت زیر تشریح کرد.

برای اجرای این طرح ها حدودا 2 هزار و 817 میلیارد ریال برآورد مالی شده که مجموع برای هزارو 775 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت.

بهره برداری از شرکت های صنعتی، احداث فضا های آموزشی، ورزشی، تفریحی، سبز، درمانی و ساخت مسکن برای نیازمندان و دهک های پایین، اجرای خط انتقال برق برای نقاط مختلف شهرستان، گازرسانی، ابرسانی و افزایش زیرساخت های مخابراتی و همچنین شروع بکار چند طرح کشاورزی و ابخیزداری و توسعه معابر روستایی از مهمترین عناوین طرح های قابل افتتاح در ایام ا... دهه فجر است.

ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر شهرستان نسبت به برنامه ریزی بیش از 60 برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی با موضوع شعار ها و عناوین هریک از روز های دهه مبارک اقدام نموده است.

گلبانگ انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا، مسابقات مختلف، نشست های بصیرتی با دعوت از سخنرانان برجسته کشوری، جشن های ویژه انقلاب و گلباران مزار مطهر شهدا و سرکشی از محلات و رفع مسائل انان با تشکیل میز خدمت را می توان از برنامه های شاخص نام برد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1992

به "102 طرح عمرانی و خدماتی ساوه اماده بهره برداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "102 طرح عمرانی و خدماتی ساوه اماده بهره برداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید