30 درصد دانش آموزان از ظرفیت حضوری استفاده می کنند؛ حضور تدریجی از آبانماه

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از امروز هیچ مدرسه ای بدون فعالیت نخواهد بود گفت با آمادگی مدارس، ایجاد زیرساخت های بهداشتی، حفظ سلامت دانش آموزان و تشخیص اولیا و مربیان و منطقه به سمت برگزاری کلاس های حضوری، ترکیبی و تدریجی خواهیم رفت.

30 درصد دانش آموزان از ظرفیت حضوری استفاده می کنند؛ حضور تدریجی از آبانماه

علیرضا کاظمی در حاشیه آغاز سال تحصیلی در مدرسه فولادفر ناحیه دو شهرری در گفت وگو با پانا اظهار کرد: امروز سوم مهرماه زنگ آغاز سال تحصیلی تمام مدارس کشور است و هیچ مدرسه ای بدون فعالیت نیست.

کاظمی افزود: براساس برآوردهای ما حدود 30 درصد دانش آموزان از ظرفیت حضوری استفاده می کنند؛ دانش آموزان منطقه ها عشایری، روستایی، منطقه ها کم جمعیت و کارگاه های مهارتی هنرستان ها حضوری به مدرسه خواهند رفت.

وی نام کرد: با آمادگی مدارس، ایجاد زیرساخت های بهداشتی، حفظ سلامت دانش آموزان و تشخیص اولیا و مربیان و منطقه به سمت برگزاری کلاس های حضوری، ترکیبی و تدریجی خواهیم رفت.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبر داد فکر می کنم اواخر مهرماه و اوایل آبان ماه زمینه حضور دانش آموزان در مدارس فراهم شود.

کاظمی همچنین درباره احراز هویت دانش آموزان در شبکه شاد بیان کرد: این موضوع از دیروز آغاز شده است؛ ممکن است تعداد کمی از دانش آموزان ثبت نام نکرده باشند شاد این ظرفیت را در اختیار معلم قرار می دهد که ظرفیت ایجاد و مدیر مدرسه هم دانش آموز جا افتاده را با کلاس مرتبط کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1813

به "30 درصد دانش آموزان از ظرفیت حضوری استفاده می کنند؛ حضور تدریجی از آبانماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 درصد دانش آموزان از ظرفیت حضوری استفاده می کنند؛ حضور تدریجی از آبانماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید