ابراز تمایل دولت مستعفی یمن برای انتقال گفت وگوها به مکانی غیر از مسقط

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، وزیر خارجه دولت مستعفی یمن تاکید نمود که دولت مستعفی تمایل دارد تا تبادل نظر با گروه های سیاسی داخلی یمن به مکانی غیر از مسقط پایتخت عمان انتقال پیدا کند.

ابراز تمایل دولت مستعفی یمن برای انتقال گفت وگوها به مکانی غیر از مسقط

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ریاض یاسین وزیر خارجه دولت مستعفی در مصاحبه با روزنام الشرق الاوسط عربستان یمن تاکید نمود که دولت مسعتفی ترجیح می دهد که گفتگوها به مکان دیگری غیر از مسقط پایتخت عمان انتقال داده گردد.

تاکنون دو دور از گفتگوها بین گروه های یمنی و دولت مستعفی این کشور در مسقط پایتخت عمان برگزار شده است که به دلیل اصرار عربستان به ادامه حملات خود به یمن و مشخص پیش شرط بی نتیجه بوده است.

یاسین بار دیگر با تکرار ادعاهای پیشین خود و بدون اشاره به حملات سنگین عربستان به مناطق مختلف یمن و کشته شدن بیش از 4 هزار یمنی در این حملات و تخریب زیرساخت های این کشور، مدعی شد که سفارت ایران در یمن فعالیت هایی دارد و این فعالیت به وزارت خارجه یمن هم رسیده است.

ریاض یاسین همچنین مدعی شد که نیروهایی از حزب الله لبنان در یمن حضور دارند و به انصارالله یاری می نمایند.

از سوی دیگر عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن بعضی از وزرای کابینه خود را تغییر و به این ترتیب سیف محسن عبود الشریف به عنوان وزیر نفت و معادن، نایف صالح البکری وزیر جوانان و ورزش و ناصر محسن باعوم به عنوان وزیر بهداشت و مسکن معرفی شدند.

ر

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 421

به "ابراز تمایل دولت مستعفی یمن برای انتقال گفت وگوها به مکانی غیر از مسقط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز تمایل دولت مستعفی یمن برای انتقال گفت وگوها به مکانی غیر از مسقط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید