اجرای طرح مهربانو برای کمک رسانی به زنان و بچه ها زلزله زده اندیکا

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از اجرای طرح مهربانو به منظور کمک رسانی به زنان و بچه ها زلزله زده شهرستان اندیکا اطلاع داد.

اجرای طرح مهربانو برای کمک رسانی به زنان و بچه ها زلزله زده اندیکا

زینب پارسافخر اظهار کرد: در پی وقوع زلزله اخیر در شهرستان اندیکا شاهد بروز خسارات و مشکلاتی برای تعداد زیادی از هم استانی های عزیزمان بودیم و با توجه به اینکه در بروز حوادث و بحران ها زنان و بچه ها آسیب پذیری بیشتری دارند بر آن شدیم به منظور هماهنگی و کمک رسانی بهتر در ابعاد مالی و اجتماعی، طرح مهربانو را به اجرا درآوریم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی اضافه کرد: این طرح با مشارکت کلیه مشاوران امور بانوان و خانواده فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی سراسر استان، خانه سمن های استان خوزستان و بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به نقش ارزنده بانوان در کمک رسانی و فعالیت های خیرخواهانه گفت: در اجرای این طرح از ظرفیت های دستگاه های اجرایی و کمک های مردمی نیز استفاده خواهد شد.

پارسافخر اهم اقلام مورد احتیاج را وسایل بهداشتی، مواد شوینده، چادر، لباس زمستانی، پوشک بچه و اقلام و لوازم تحریر برشمرد.

وی بعلاوه با تاکید بر ارائه و احتیاج به خدمات روانشناسی، مددکاری و پزشکی، از مددکاران، مشاوران و پزشکان نیز دعوت کرد در اجرای هر چه بهتر این طرح مشارکت داشته باشند و اضافه کرد: علاقمندان می توانند به وسیله تماس با شماره 06133338418، برای مشارکت در این طرح و کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 8 صبح تا 17 بعد از ظهر تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1872

به "اجرای طرح مهربانو برای کمک رسانی به زنان و بچه ها زلزله زده اندیکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح مهربانو برای کمک رسانی به زنان و بچه ها زلزله زده اندیکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید